7 Messages
Vriendelijkheid klantendienst
Heeft er nog iemand onbeschofte medewerker aan de lijn gehad bij klantendienst? Belde om een wijziging in mijn abonnement te doen en hij had daar precies geen goesting voor want kreeg als antwoord dat ik dat zelf moest doen via de Orange app. Had dan nog een andere vraag die te lang was voor hem. Was mijn vraag aan het stellen en kreeg 3 keer kort na elkaar "uw vraag - uw vraag - uw vraag" op een indringende manier te horen waarna hij aflegde. Als je zo de mensen op een helpdesk te woord sta, blijf dan thuis. Had dit op de facebook pagina van Orange gezet maar dat halen ze er binnen de minuut af. Daarna teruggebeld en zonder problemen door een andere medewerker geholpen.

patrick2
Super User
•
11.3K Messages
@SteveVG
Het is en blijft altijd de vraag wie je aan de lijn krijgt op de helpdesk. Persoonlijk heb ik in al die jaren maar drie of vier keer gebeld en altijd goed geholpen geweest. Normaal gezien verstuur ik via Facebook Messenger en daar wordt ik toch goed geholpen en ook snel geholpen.
Het neemt niet weg dat de klantendienst / helpdesk beter kan maar daar zal hopelijk dit jaar verandering in komen.
1
Josette
Pisteur vétéran
•
8.2K Messages
@SteveVG goedenavond van mij krijg je eerst de deze:
En neen ik heb dat nog nooit aan de hand gehad.
Jammer om dat te lezen.
Ken je zijn naam ik schrijf die altijd op als ik ze niet
versta want dat kan dus wel vraag ik het nog
een keer eer ik iets vraag!
Mogen wij weten welke je vraag was?
5