Profil de gaetanhuyghe

Apprenti pisteur

 • 

6  messages

mercredi 13 mai 2020 06:41

Aankoop nieuwe iphone

Al 18 jaar en 9 maanden klant. Wanneer ik een nieuwe iPhone wil kopen in de winkel lukt het de medewerkers plots niet om de +/- 100 euro korting te geven die bij het abonnement hoort. Nochtans maak ik er aanspraak op. Hier heb ik 1 woord voor: SCHANDALIG! Dan maar naar de Fnac gegaan en daar mijn nieuwe iPhone gekocht. 

Solution acceptée

Employé Orange

 • 

305  messages

il y a 5 ans

Beste,

is er een bepaalde uitleg geweest waarom men deze niet kon toekennen?

 

groeten,

shop medewerker

Tom

Apprenti pisteur

 • 

6  messages

Blijkbaar omdat ik sinds kort een nieuw abonnement heb (duurder dan het vorige) en ik nog moet wachten. Men vergeet dat het geen lachertje is om in corona tijden naar de winkels te komen. Ik kon terugkomen vanaf eind mei of online bestellen en dan zou het plots wel lukken. Als ik online zou bestellen zou ik mijn oude toestel niet kunnen inruilen en dus die premie verliezen. Bovendien wou de winkelbediende dan ook nog zelf mijn oud toestel opkopen (en zelf op internet doorverkopen...). 

Sage

 • 

7.2K  messages

@gaetanhuyghe 

Als ik dat zo lees zijn dat toch geen frisse toestanden daar ...

Daar zou ik toch minstens een melding van maken bij Orange zelf.

 

Employé Orange

 • 

305  messages

Beste @gaetanhuyghe ,

"Ik kon terugkomen vanaf eind mei of online bestellen en dan zou het plots wel lukken. "

Welk abonnement heeft u momenteel? en heeft u momenteel een contact lopen van 1 jaar of 2 jaar? Wanneer bent u dit abonnement aangegaan? Heeft u nog andere nummers waar een gsm aan verbonden is? zo ja, hoelang lopen deze?


"Bovendien wou de winkelbediende dan ook nog zelf mijn oud toestel opkopen (en zelf op internet doorverkopen...). "

Het is niet toegestaan om als verkoper zelf een gsm van de klant over te kopen of om dit voor te stellen als optie.  


Groeten,
Shop Medewerker
Tom

Sage

 • 

7.5K  messages

il y a 5 ans

Dat zal wel een bug in het system zijn @gaetanhuyghe 

En in uw plaats had ik hetzelfde gedaan

Sage

 • 

11K  messages

il y a 5 ans

@gaetanhuyghe  je hebt misschien nu voor je eigen gemak correct gehandeld maar toch had ik volgehouden dat ze het maar oplosten. Het is wel jou korting waar je recht op hebt en als er een fout zit in de systemen dienen hun dat op te lossen. 

Loading...