Guerisseur expérimenté
•
528 messages
Aankoop toestel Samsung s22+ 256 gb MAAR WAAR IS HIJ NU?
@Tinneke2 @Patrick @tinne @Evelyn @Laura @PAUL @ann @dorien @Helen @Heleen
Help,
Mijn toestel moest ik voor de 3de x binnen brengen naar Samsung. Samsung laat niets meer weten, wel heb ik alle bewijs dat ze hem hebben opgehaald, e.d.
Sinds 8 Maart hebben ze hem. Hoe kan ik het toestel traceren? Ik heb hem heringesteld maar sommige Apps werken nu niet op deze gsm omdat ze daar op stonden.
Wat moet ik doen?
De politie zei bel de klantendienst maar die leggen gewoon af!
Ik wil gewoon mijn geld nu terug! Het toestel is 3 x stuk 1 x vervangen. Slecht model!
Aub, als iemand raad heeft of iemand kent? Ik ben jullie allemal zeer dankbaar om dit te lezen.
Dankjewel!

Tinneke2
Chaman confirmé
•
4K messages
@Helen1 Terug naar de winkel gaan met je bewijs van aankoop , je hebt toch een waarborg op het toestel . In de winkel moeten ze verplicht helpen . Zij kunnen ook na gaan of het werkelijk aan het toestel ligt . Ze zullen het wederom sturen naar Samsung de fabrikant en kijken 👀 zij het nogmaals na of ze het toestel kunnen repareren . Of anders kan je inderdaad je euro’s terug vragen 🧐 indien (begrijp me niet verkeerd ) het niet jouw schuld is dat het stuk is . Meer kan de verkoper ook niet doen . Proberen waard . Veel succes groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
4