Profil de skyrunner

Pisteur confirmé

 • 

4  messages

mardi 6 juin 2023 01:12

Aansluiting woning lukt niet

Orange slaagt er maar niet in om een aansluiting aan te bieden op een bestaande woning waar een coax kabel reeds verschillende jaren aanwezig en klaar is. Nu al 6x gebeld en steeds komt men af met een nieuw voorstel. De laatste technieker heeft alles klaar gemaakt voor een aansluiting. Alle toestellen zijn aanwezig maar toch kan de aansluiting niet plaats vinden. We wachten nu reeds 5 weken en niets worden ondernomen door Orange. Technieker beweerde dat er een probleem is met de lijn buiten ons huis. Het ligt bij Orange of zijn partners. Maar er gebeurt gewoon niets. Men vertelt steeds een ander verhaal maar neemt geen initiatief, We zijn gewoon ten einde raad. Wat stellen jullie nu eindelijk voor om hieruit te geraken Orange???

Ervaren verkenner

 • 

7.5K  messages

il y a 2 ans

@skyrunner goedemorgen,

dit is helemaal niet fijn om te moeten lezen.

Maar wij kunnen je daar ook niet bij helpen hoor, jammer genoeg niet!

Je zal het toch met de klantendienst moeten oplossen, of probeer

het eens via FB-Messenger?

https://www.facebook.com/OrangeBelgium

Ook op deze pagina kan je eens lezen gaan.

https://www.orange.be/nl/contact

Hoop voor jullie dat het snel is opgelost.

Succes.

 

Tag2023.jpg

 

 

Chaman confirmé

 • 

3.9K  messages

il y a 2 ans

@skyrunner Stuur eens een mail met foto’s naar de klachten dienst ,dan zien ze wat er gaande is  met al de nodige uitleg . Want aan de telefoon krijg je altijd iemand anders die niets weten van de feiten . Is misschien 🤔 je enige optie

of een ombudsman inschakelen in het aller  laatste geval misschien 🤔 dat het dan wel op gelost geraakt . 
tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Pisteur vétéran

 • 

11K  messages

il y a 2 ans

@skyrunner 

Orange zelf zal hier niet mee lezen enkel de moderatoren maar die gaan niet veel kunnen doen. 

Je spreekt over een aansluiting die niet gedaan kan worden maar scheelt er precies ? heb je die uitleg gehad ?

Is de kabel actief ? zit er ergens een filter op ? moet Telenet ( de beheerder van deze kabel ) nog iets komen doen ? 

Allemaal zaken die belangrijk zijn om te weten. Orange huurt de kabel van Telenet en als aan hun kant iets moet gebeuren dan heeft Orange niks te zeggen. En Telenet maakt niet vele haast voor Orange klanten dat is al wel duidelijk geweten. 

Pisteur confirmé

 • 

4  messages

De kabel ligt klaar maar de laatste technieker beweerde dat er een storing op de lijn zou zitten (nu reeds 3 weken geleden). Men zou het probleem komen oplossen. Maar neen Orange doet niets.Waarschijnlijk moet Telenet komen maar wij kunnen hem hen niet rechtstreeks contacteren, dat moet Orange doen. Maar ze doen niets. Nu vrijdag  9 juni komt er nog eens een technieker die waarschijnlijk weer hetzelfde zal komen vaststellen. En zou blijft het probleem groeien. Als Orange geen initiatieven neemt zal het niet lukken. Wat een slechte organisatie toch.

Ervaren verkenner

 • 

7.5K  messages

Neem desnoods een abonnement bij Telenet als het niet vooruit gaat.  Kan zijn dat je dit maar na 6 maand kan opzeggen om over te schakelen

Pisteur confirmé

 • 

4  messages

Nog geen slecht idee als je geen installatiekosten krijgt bij hen. Misschien gecombineerd met een promo en dan annuleren. Maar bedankt voor de tip.

Guerisseur expérimenté

 • 

584  messages

Hey @skyrunner ,

Een tip die ik al paar mensen heb gegeven: bij problemen, wordt Telenet klant en na een maandje de aanvraag bij Orange doen... Kies voor een pakket met gsm, internet en TV, zo heb je geen installatiekosten bij Telenet. Kijk vooral eerst de voorwaarden na en neem geen "gratis" toestel bij het abonnement anders zul je voor langere tijd vast zitten bij de geeltjes.

Telenet is beheerder van het coax netwerk en wanneer er storingen/problemen zijn, dan mogen/kunnen ze dit zelf oplossen of een collega laten langskomen. Als dit voor hun eigen klanten is, dan gaat dit vlot! 

Pisteur confirmé

 • 

4  messages

il y a 2 ans

Dat doen we nu al 5 weken; Helaas geen resultaat... Bedroevend en we gaan het opgeven. Naar de concurrentie zal de oplossing moeten worden.

Chaman confirmé

 • 

3.9K  messages

@skyrunner Zou dat ook aanraden om naar de concurrentie te gaan Telenet geeft constant problemen , kijk maar lees maar eens in het nieuws 🗞️ . Al veel over gelezen. Doen zou ik zeggen . Ga bij Orange is een aanrader alles netjes en verzorgd afgeleverd en met de nodige uitleg . 
tinneke2/ een tevreden 😊 klant . / wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Ervaren verkenner

 • 

7.5K  messages

??

Loading...