Pisteur confirmé
•
4 messages
Aansluiting woning lukt niet
Orange slaagt er maar niet in om een aansluiting aan te bieden op een bestaande woning waar een coax kabel reeds verschillende jaren aanwezig en klaar is. Nu al 6x gebeld en steeds komt men af met een nieuw voorstel. De laatste technieker heeft alles klaar gemaakt voor een aansluiting. Alle toestellen zijn aanwezig maar toch kan de aansluiting niet plaats vinden. We wachten nu reeds 5 weken en niets worden ondernomen door Orange. Technieker beweerde dat er een probleem is met de lijn buiten ons huis. Het ligt bij Orange of zijn partners. Maar er gebeurt gewoon niets. Men vertelt steeds een ander verhaal maar neemt geen initiatief, We zijn gewoon ten einde raad. Wat stellen jullie nu eindelijk voor om hieruit te geraken Orange???
Josette
Ervaren verkenner
•
7.5K messages
il y a 2 ans
@skyrunner goedemorgen,
dit is helemaal niet fijn om te moeten lezen.
Maar wij kunnen je daar ook niet bij helpen hoor, jammer genoeg niet!
Je zal het toch met de klantendienst moeten oplossen, of probeer
het eens via FB-Messenger?
https://www.facebook.com/OrangeBelgium
Ook op deze pagina kan je eens lezen gaan.
https://www.orange.be/nl/contact
Hoop voor jullie dat het snel is opgelost.
Succes.
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
3.9K messages
il y a 2 ans
@skyrunner Stuur eens een mail met foto’s naar de klachten dienst ,dan zien ze wat er gaande is met al de nodige uitleg . Want aan de telefoon krijg je altijd iemand anders die niets weten van de feiten . Is misschien 🤔 je enige optie
of een ombudsman inschakelen in het aller laatste geval misschien 🤔 dat het dan wel op gelost geraakt .
tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
0
0
patrick2
Pisteur vétéran
•
11K messages
il y a 2 ans
@skyrunner
Orange zelf zal hier niet mee lezen enkel de moderatoren maar die gaan niet veel kunnen doen.
Je spreekt over een aansluiting die niet gedaan kan worden maar scheelt er precies ? heb je die uitleg gehad ?
Is de kabel actief ? zit er ergens een filter op ? moet Telenet ( de beheerder van deze kabel ) nog iets komen doen ?
Allemaal zaken die belangrijk zijn om te weten. Orange huurt de kabel van Telenet en als aan hun kant iets moet gebeuren dan heeft Orange niks te zeggen. En Telenet maakt niet vele haast voor Orange klanten dat is al wel duidelijk geweten.
4
0
skyrunner
Pisteur confirmé
•
4 messages
il y a 2 ans
Dat doen we nu al 5 weken; Helaas geen resultaat... Bedroevend en we gaan het opgeven. Naar de concurrentie zal de oplossing moeten worden.
2