Apprenti pisteur
•
1 Bericht
Actie S22 ultra inleveren oude telefoon en 150 euro extra
Ik heb op 5 maart de s22 ultra gekocht op de website van Orange. Hier zaten op dat moment 2 acties bij, gratis oordopjes en inleveren oude smartphone de waarde hiervan en 150 euro extra.
Voor beiden heb ik mij direct aangemeld. Op 17 maart zou de oude smartphone ingeleverd moeten zijn, omdat ik nergens een adres kan vinden waar deze naartoe gestuurd moet worden (comparecycle) heb ik na contact geprobeerd deze in te leveren in de shop te Hasselt. Deze namen echter de smartphone niet aan omdat de nieuwe in de webshop gekocht is. Na contact daar met de klantenservice werd verteld dat op het moment van levering van de s22 er een mail gestuurd zou worden waar de oude smartphone naartoe gestuurd moet worden.
Uiteindelijk is de s22 ultra eind maart geleverd. Helaas kwam er geen mail met verzendgegevens. Na diverse keren contact met de klantenservice ben ik nog niets verder. De info die ik daar krijg verschilt elke keer, dan weer inleveren in de shop dan weer wachten op bericht.
Kortom ik kom niet verder hiermee.
Ik heb wel geprobeerd om op de site van comarecycle een contactformulier te versturen maar krijg de melding dat het ingevoerde telefoonnummer niet bestaat (ik betaal toch wel abb hiervoor, raar).
Orange heeft buiten de "telefonische klantenservice" geen mogelijkheid om te communiceren met hen of een klacht neer te leggen.
Wie weet hoe ik binnen dit verder kan komen en uiteindelijk aanspraak kan maken op de actie?
