Profil de Gunver

Pisteur confirmé

• 

7  messages

Annulatie Orange Cloud bij Go Plus

Ik ben overgeschakeld van abonnement Cheetah naar Go Plus en krijg nu een mailtje van Orange Cloud Team dat mijn Orange Cloud 64GB wordt geannuleerd. Weet iemand waarom?

Dit wordt niet vermeldt bij de tarieven dat de Cloud er niet bij zit. Er staat bij dat alles behouden wordt als je van tariefplan wijzigt.

Mailen kan niet naar Orange, want vind nergens een mailadres. 

Super User

• 

11.1K  messages

@Gunver  bij een wijziging van het oude tarief plan naar het nieuwe tarief plan komt de Orange Cloud te vervallen. Bij de nieuwe tarieven staat ook niet dat je gebruik kan maken van de Cloud diensten , Coyote komt ook te vervallen. 

Pisteur confirmé

• 

7  messages

@patrick2

Bedankt voor je antwoord. Had het ook al als antwoord ontvangen van Cdt24801. 

Zal het dan maar accepteren dat ik te snel geklikt heb om over te schakelen naar een ander tariefplan. 🙂

Super User

• 

11.1K  messages

@Gunver  ja je kan helaas niet terug gaan. Maar moest er ooit nog zoiets zijn beter eerst lezen wat er veranderd is en het eventueel navragen. Als er iets veranderd vraag ik het ook altijd eerst na voor ik iets doe ondanks mijn kennis en ervaringen. Er kan altijd iets veranderen wat niet past en dan zit je er mee. 

Super User

• 

8K  messages

Ik vind wel en wie ben ik? 🙄

Dat ze als leden willen overgaan naar een nieuw abbo.

De verdere uitleg er ook mag bij horen niet?

Super User

• 

7.2K  messages

@Gunver  schreef:

@patrick2

Bedankt voor je antwoord. Had het ook al als antwoord ontvangen van Cdt24801. 

Zal het dan maar accepteren dat ik te snel geklikt heb om over te schakelen naar een ander tariefplan. 🙂

Ik dacht al toen ik uw post las ... Dat komt mij heel bekend voor ... 🤔

Hebt ge al eens gekeken naar de alternatieven die ik u gegeven heb?

BTW, twee keer dezelfde vraag stellen gaat u echt niet beter voorthelpen hoor .. Trouwens, de antwoorden op uw originele vraag die ik u gegeven heb, die lezen de anderen, zoals bvb @patrick2  en @Josette  ook dus moest ik u blaaskes wijsgemaakt hebben zouden zij daar wel op gereageerd hebben...

Pisteur confirmé

• 

7  messages

@Cdt24801 

Ja, sorry, ken Tribe niet dus ben nog aan het leren... 😉

@Josette

Vind ik ook wel dat ze op voorhand mogen informeren. Staat inderdaad niet bij de opties, maar er staat wel bij dat je alles behoudt als trouwe klant.

Dus ik heb er niet verder bij nagedacht dat Cloud er niet meer in zat. 

Loading...