Profiel van Chelsea

Pisteur confirmé

• 

6 Berichten

Behoud van nummer activatie

Vanaf zaterdag 22/12 al aant het wachten tot mijn oude simkaart(telenet) gedeactiveerd wordt en nieuw simkaart (orange) geavtiveerd word, elke dag al naar de klantendienst gebeld met elke keer het antwoord:"het bolletje zit half groen dus word aan gewerkt" 

Vandaag naar orangewinkel geweest en ze zeide dat ze op antwoord van telenet aan het wachten waren,dan  zelf naar telenet gebeld die zeide dat de fout bij jullie zat..

Dus opnieuw naar orange gebeld uitgelegd wat telenet zei , in wacht gezet, dan kreeg ik het antwoord er is een dossier opgemaakt dus zou vandaag moeten worden geactiveerd..

Nu nog altijd niets? Kan er een oplossing gegeven worden? Ben het wel beu na 4 dagen (92 uur terwijl er werd gezegt 24 uur)

Super User

• 

11.2K Berichten

@Chelsea dat klinkt allemaal erg vervelend en wachten zo is ook niet fijn. Normaal gezien is een activatie binne de 48 uur en geen 24 uur daar is het ff een kleine fout. Nu kan een activering uitlopen dat kan aan de overdracht liggen bij Telenet en of Orange. U zegt dat u gebeld heeft en dat Telenet alles in orde gebracht heeft en dat Orange het moet oplossen. Het kan ook zijn dat Telenet u niet alles verteld en dat er daar iets mis loopt. Denk zelfs dat als ik uw nummer zou opzoeken waar u actief bent kom ik bij Telenet denk ik. Maar u heeft nog bereik via Telenet dus u kan bellen en sms'en dus zou wachten op de SMS dat uw nummer is overgezet  

Pisteur confirmé

• 

6 Berichten

Ja idd dat kan, orange zou een nieuwe aanvraag moeten doen volgens telenet.. ik bel morge naar allebij terug want na 4 dagen nog niets vind ik wel lang.. ik hoop dat het eindelijk opgelost geraakt.

Idd ik kan nog bellen en smsen met mijn telenetsimkaart maar als ik wil overstappen zou het toch binnen de tijd moeten zijn dat ze zeggen, we leven in 2018 met alle technologie die je kunt wensen dan kan de communicatie tussen de 2 providers en klant wel wat beter denk ik..

Maar dank u voor u antwoord

Super User

• 

11.2K Berichten

@Chelsea opgelost wordt het zeker. Maar om u nu helemaal zot te bellen zou ik op facebook messenger een bericht sturen en kijken die dat voor u na. Geef daar in privé bericht uw nummer en dan bekijken die dat. Bellen mag zeker maar daar geraakt een klant alleen.maar gefrustreerder van omdat men op de klantendienst altijd iemand anders aan de lijn krijgt en moet u uw verhaal elke keer opnieuw doen. 

Pisteur confirmé

• 

6 Berichten

Kan ik idd doen

Super User

• 

7.2K Berichten

@Chelsea  schreef:

Kan ik idd doen

En, heb je al van één van de twee een voldoende antwoord gekregen of is het misschien zelfs al in orde intussen?

Pisteur confirmé

• 

6 Berichten

Nog steeds niet inorde, heb nog eens naar beide gebeld en heb nog eens een dossiernummer gekregen..

Ondertussen wel een sms van orange dat de overgang van provider gestart is.

Hopelijk is het snel inorde anders moest ik morgen terug bellen naar orange

Grand Sage

• 

4.1K Berichten

Vanaf zaterdag 22/12 al aant het wachten tot mijn oude simkaart(telenet) gedeactiveerd wordt en nieuw simkaart (orange) geavtiveerd word, elke dag al naar de klantendienst gebeld met elke keer het antwoord:"het bolletje zit half groen dus word aan gewerkt" 

Vandaag naar orangewinkel geweest en ze zeide dat ze op antwoord van telenet aan het wachten waren,dan  zelf naar telenet gebeld die zeide dat de fout bij jullie zat..

Dus opnieuw naar orange gebeld uitgelegd wat telenet zei , in wacht gezet, dan kreeg ik het antwoord er is een dossier opgemaakt dus zou vandaag moeten worden geactiveerd..

Nu nog altijd niets? Kan er een oplossing gegeven worden? Ben het wel beu na 4 dagen (92 uur terwijl er werd gezegt 24 uur)

Ugh @Chelsea,

:'-(! Bedankt alvast voor je begrip, aspirant verkenner!

De Orange-stamleden signaleerde me dat ze momenteel druk in de weer zijn om jouw nummer te activeren :-)!

Weldra maak jij eindelijk deel uit van ons Orange-dorp! Van harte welkom ;-)!

Verblijd het hart!

Totems Saluut

Loading...