Pisteur confirmé
•
9 messages
bellen naar nederland naar een gewoon nr en na enkele minuten 15€ beltegoed weg terwijl ik optie bel
ik belde naar de tui nl klantendienst terwijl ik de optie van 5 € om 90 min te bellen naar 6 europese landen en na enkele minuten was mijn belwaarde op. Ik liet TUI NL weten dat ze niet bijvermelden dat het een betalend nr blijkt te zijn maar tot mijn verbazing is het een nummer aan gewoon tarief. Waarom ben ik mijn belwaarde kwijt en werkt mijn optie niet? +31880885885 is het nummer en

M_016
Pisteur expérimenté
•
31 messages
Ter info
http:// nl.wikipedia.org/wiki/Bedrijfsnummer
Het tarief voor het bellen naar de Nederlandse 088-bedrijfsnummers mag niet hoger zijn dan het tarief voor een oproep naar een geografisch nummer.[3] Het bellen vanuit het buitenland naar 088-bedrijfsnummers is niet internationaal geregeld en kan hogere kosten met zich meebrengen dan bellen naar vaste nummers. Ook zijn er lokale mobiele providers waarbij een oproep naar een 088 nummer niet binnen de bundel valt.
Ik vrees dat enkel Orange u uitleg m.b.t. de facturatie van een dergelijk Nederlands niet geografisch bedrijfsnummer kan verschaffen, maar vermoed dat bovenstaande van toepassing is
6
0