Apprenti pisteur
•
3 messages
Bestelling abbo met smartphone
Beste leden
Ik heb een tarief wijziging gedaan
Van koala naar go plus met een smartphone ik heb dit op 9/04/20 uitgevoerd en mijn abbo is actief sins 11/04/20 nu heb ik nog steeds geen mail ontvangen dat men smartphone onderweg is of een track & trace mail, ook niet in spam is dit door de huidige covid-19 situatie of kan er iets zijn misgelopen Mvg Gregory

Solution acceptée
patrick2
Super User
•
11.1K messages
@gregorygvl vermoedelijk heeft het allemaal met de corona crisis te maken. Er worden veel bestellingen online gedaan waardoor er dus veel verwerkt dient te worden en dan moet het nog opgestuurd worden door de post. Je kan altijd eens vragen via het Webcare team ( dat is Messenger of Twitter ) of ze een inzage hebben in je bestelling. Ze zullen niet direct antwoorden omdat ze het gaan bekijken met de juiste dienst maar zodra er info bekend is zullen ze je een antwoord geven.
11
Ludo2
Apprenti pisteur
•
7 messages
8 juni smartphone besteld en 1euro betaald blijkbaar is het moeilijk want op 29 juni geld terug gekregen vele berichten gestuurd en gebeld op 2 juli terug 1 besteld en betaald en blijkbaar weer moeilijk en heb er al 2 zo gehad maar niets dan problemen hoelang moet ik nog wachten dan want ik word van kastje naar de muur gestuurd mijn geduld geraakt op
Hopend op een duidelijk antwoord
Mvg holemans Ludo
11
0