Pisteur expérimenté
•
13 messages
Bijstand bij fraude
Is het normaal dat:
1, wanneer je fraude meldt binnen het half uur er niks meer aan een gedane betaling kan gedaan worden behalve al je andere toekomstige betalingsmogelijkheden via gsm blokkeren?
2, bij een eerste poging het 5000 nummer te bereiken de verbinding plots wordt verbroken
2, de customer service-medewerker (die moeilijk verstaanbaar was) het gesprek eenzijdig afbreekt
patrick2
Sage
•
11K messages
il y a 5 ans
@MarcVS1
1 het ligt er aan wat je met de fraude bedoeld. Als het gaat om een spam bericht waarop je gereageerd hebt kan Orange daar weinig aan doen. Het is aan de klant om niet op zulke berichten te reageren. Dus leg eerst eens uit wat er precies gebeurd is.
2 het kan dat het nummer op de centrale overbezet is waardoor er geen verbinding is. Dus advies is dan opnieuw te proberen.
3 of wel was er een verbreking omdat die thuis werkt of er is iets fout gelopen dat kan altijd. Maar daar is moeilijk iets over te zeggen.
6
0