Profil de Parshift

Pisteur expérimenté

 • 

19  messages

mercredi 31 janvier 2018 18:45

Decoder bugs en oplossingen

Mooi initiatief @CandiceV 

Mogen we hier ook wat meer feedback verwachten van Orange zelf, want op de Facebook groep was die eigenlijk onbestaande Homme indifférent
Andere users hebben hier meestal ook het raden naar, dus verwacht ik ook hier geen duidelijk antwoord van hen.

Ik heb ook niet echt zin om de helpdesk te bellen om weer een standaard antwoord te krijgen. 

Mijn concrete vragen:

  • Wordt die synchronisatie bug / hapering na het zappen ooit nog opgelost? Zit er al in van in de testfase! Ik ben nu anderhalf jaar later teruggekeerd als klant en op de helpdesk bevestiging gevraagd alvorens te bestellen. "Al lang opgelost meneer.", wel, niet dus! Homme frustré
    De algemene vloeiendheid van de decoder mag trouwens nog een stuk vlotter.
  • Waarom worden kleine gekende problemen niet tussentijds opgelost? Bvb. het probleem met "geen gegevens" in de Tv-gids na een dag geen tv kijken. Al tientallen keren vermeld, nooit een woord over een permanente oplossing. De laatste update van de software dateert alweer van begin oktober.

Hopend dat dit forum ook een stap mag zijn naar betere communicatie van jullie twege en niet alleen een zoveelste platform wordt waar echte informatie schaars is.

Met vriendelijke groet

 

Pisteur expérimenté

 • 

19  messages

il y a 7 ans

Mag trouwens gerust verplaatst worden naar TV & Internet, waar eenzelfde vraag reeds gesteld werd.

De forum structuur was me nog niet helemaal duidelijk.

Pisteur confirmé

 • 

4  messages

il y a 7 ans

Dat synchronisatie probleem na het zappen, wat ook maar een seconde of mss een paar duurde, valt mij momenteel in ieder geval niet meer op

Pisteur expérimenté

 • 

19  messages

Mij valt het in ieder geval heel hard op, want ik ben een zapper en vlot eens alle zenders overlopen zit er op deze manier niet in.

Apprenti pisteur

 • 

2  messages

il y a 7 ans

Yup, de problemen rond synchronisatie tussen beeld en geluid zijn er nog steeds en ze verliezen hier klanten door.

Apprenti guérisseur

 • 

223  messages

il y a 7 ans

Idem hier in verband met de sync
Heel de interface loopt wat log vind ik.

Éclaireur novice

 • 

1  message(s)

il y a 7 ans

dat je niet vlot kan zappen is heel frustrerend ja de sync bug houd toch wel een 2 tal seconde aan eer het corrigeerd..

Pisteur expérimenté

 • 

35  messages

il y a 7 ans

Ik ben hier ook op aan het wachten. Hoop dat hier snel een update voor komt. Het is hinderlijk.  tot het opgelost is. 

Apprenti pisteur

 • 

5  messages

il y a 7 ans

wij zijn nog maar recent overgeschakeld naar orange en zijn wel redelijk tevreden! wel dat dut probleem mij ook is opgevallen en vindt dit ook wel irritant, hoop dan ook dat Orange hier iets zal aan doen! en niet binnen 2 jaar.

4.4K  messages

il y a 7 ans

Synchronisatie bug zit er inderdaad nog altijd in. In verband met de TV gids, mag ik vragen hoe je decoder is verbonden met het internet? Is dit via WiFi of via een ethernet kabel? Ikzelf had dit probleem ook altijd. Mijn decoder was aangesloten via ethernet en blijkbaar was mijn kabel defect / zat er een storing op. Na het vervangen van de kabel heb ik dit probleem niet meer ondervonden.

Blijkbaar zit orange te werken aan dit probleem en zou het in een toekomstige firmware update moeten opgelost worden. Ik denk dat de decoder momenteel een zeer stabiele verbinding nodig heeft om de tv-gids te raadplegen.

Loading...