Profiel van Veerle67

Pisteur confirmé

 • 

7 Berichten

Decorder staat al 3 vast

Al enkele weken dat mijn decorder vast loopt (3a4 keer per week) nu sinds maandag totaal niets meer met de klantendienst gebeld dossier aangemaakt “de achterdienst “gaat contact onderzoeken en contact opnemen gisteren na 24u terug gebeld met klantendienst die zei me terug hetzelfde met als excuus sorry mevrouw maar we groeien enorm en dan kan het wat langer duren 🧐🧐🧐 nu dag 3 en nog steeds geen tv als ook geen telefoon van de “achterdienst “ pfffff

Geaccepteerde oplossing

Super User

 • 

11.1K Berichten

@Veerle67  ik heb ook al eens een dossier laten maken en toen werd er gezegd dat ze mij ook gingen contacteren. Binnen de vijf werkdagen ben ik ook effectief gecontacteerd geweest. Dus zelf denk ik dan ook dat het binnen die vijf werk dagen gaat zijn. Maar natuurlijk fijn is anders he want dat is totaal niet fijn om zonder diensten te zitten. Het enige wat ik u kan aanraden is om meermaals te bellen en ook eventueel via het internet via messenger van facebook te sturen of twitter. Daar antwoorden ze vrij snel , is mijn ervaring , en zijn er heel vriendelijk. 

Pisteur confirmé

 • 

7 Berichten

Update 😉 

de technische dienst heeft me net opgebeld we hebben samen de decorder gereset (wat ik de laatste dagen niet anders heb gedaan ) en dan is hij tot de conclusie gekomen dat er een technieker moet langs komen. Morgenvroeg 🙏🙏🙏 hopelijk alles opgelost. Ik hou jullie op de hoogte (dan hebben mijn meedermaalse telefoontjes toch geholpen percies ) 

Super User

 • 

7.2K Berichten

Ben benieuwd ...

Pisteur confirmé

 • 

7 Berichten

🙏🙏 de technieker is geweest zeer vriendelijke man die een nieuwe decorder heeft geïnstalleerd en alles werkt terug als ervoor. Me happy 🙈🥰

Super User

 • 

7.2K Berichten

Mooi om goed nieuws te lezen Smiley très heureux

Éclaireur novice

 • 

1 Bericht

Zelfde voorgehad 3 weken zonder tv

Loading...