Profiel van elivh123

Apprenti pisteur

 • 

2 Berichten

domiciliëring aanpassen lukt niet

Hallo

Ik wil al een tijdje mijn facturen aanpassen naar domiciliëring, maar bij het aanpassen via mijn profiel (bethaalmethode wijzigen, iban nummer ingeven, bevestigen) krijg ik wel de melding dat ik op de hoogte word gebracht wanneer de wijziging inorde is, maar ik krijg nooit een melding en heb dit de voorbije maand al 5x of meer geprobeerd. Iedere keer dat ik terug naar mijn profiel ga, staat de betaalmethode nog op 'overschrijving'. 

Heeft nog iemand dit en hoe kan dit opgelost worden?

 

Super User

 • 

8.1K Berichten

Goedemiddag,

moet je dat niet via de bank regelen?

Super User

 • 

11.1K Berichten

@elivh123  heb je ook al eens met de klantendienst gebeld om te vragen of het in orde is ? Want een verwerking via de klantenzone kan wel ff duren aangezien de facturatie cyclus ook loopt. Zou daar eens horen of stuur via Messenger of Twitter daar kunnen ze je ook antwoorden. Dan moet je ook niet wachten aan de lijn.

4.4K Berichten

@elivh123 

Moest het via je klantenzone niet lukken kan je het ook anders doen:

Bij je maandelijkse factuur zit er normaal ook een *Mandaat SEPA Europese  domiciliëring*.

Je kan dat eventueel invullen en opsturen.
Dat kan ook via mail naar dompayments@orange.be

 

 

Apprenti pisteur

 • 

2 Berichten

Dag Joery, dat was inderdaad ook de oplossing toen ik belde met de klantendienst, maar vond dit nogal omslagachtig. Had gehoopt dat het probleem in de klantenomgeving ondertussen al opgelost zou zijn, aangezien het er staat maar niet werkt ... Maar ik veronderstel dat dit inderdaad de enige oplossing zal zijn, bedankt!

Pisteur confirmé

 • 

6 Berichten

Beste, 

 

ik laat die doen in de shop zelf, ze hebben handtekeningen nodig en je krijgt dan documenten mee

Super User

 • 

11.1K Berichten

@Ellentje  ze kunnen doen wat @Anonymous  zegt of je kan die documenten thuis printen en tekenen. Een shop is niet echt nodig als tussenkomst.

Loading...