Profil de Carolinetje

Pisteur confirmé

• 

8  messages

vendredi 16 août 2019 20:07

Domiciliëring

Ik ben een tweetal weken klant bij Orange en heb ook alle gegevens doorgegeven om te betalen via domiciliëring maar ik ontving vandaag wel een factuur met vraag tot overschrijving. Is dit normaal ? Zijn de papieren nog niet helemaal rond ? 

Sage

• 

7.2K  messages

il y a 6 ans

@Carolinetje 

Zoiets kan altijd gebeuren, een beetje vertraging. Dat is bij Orange geen uitzondering of vreemd fenomeen.

In uw geval zou ik dit wel even navragen bij de klantendienst, die kunnen dat perfect nagaan of de dmoiciliëring reeds actief is of niet en of je dus die factuur nog moet zelf betalen of niet.

Sage

• 

7.2K  messages

@Carolinetje 

Tussen haakjes, in uw klantenzone (via de PC) kun je zelf ook zien of uw domiciliëring reeds in orde is. In dat geval staat dat daar vermeld.

4.4K  messages

Hallo,

Dit is zeer normaal, dit heeft tijd nodig om in orde te komen , ik ben zeker dat dit op je volgende factuur via domiciliëring zal zijn.

Groetjes,

KJ

Employé Orange

• 

198  messages

Je kan dit trouwens, afhankelijk van de bank, ook in de home-banking zone van jouw bank bekijken of er reeds een nieuwe domiciliëringsaanbieder gekomen is.

4.4K  messages

Hallo,

Je kan dit ook zien in het onderdeel facturen in je klantenzone bij betaalwijze.

Groetjes,

KJ

Pisteur confirmé

• 

8  messages

Ik had domiciliëring aangevraagd bij het ingaan van mijn abonnement. 10 dagen geleden eens voor gebeld, kan niet via de telefoon en moet via een SEPA document... Ze gingen er eentje opsturen. Nog steeds wachtende 😒

Loading...