Profil de JonasVDG

Apprenti pisteur

 • 

2  messages

Dubbel klantnummer

Hallo,

Ik was klant bij Orange voor mijn gsm. Overlaatst is daar ook via een derde bedrijf Love bijgekomen voor TV & Internet. 

Nu heb ik gemerkt dat ik 2 klantnummers heb bij Orange, 1 voor mobiel en 1 voor TV + internet. Dusdanig kan ik mijn facturen voor TV & Internet niet raadplegen op mijn klantenaccount en ontvang ik dus ook 2 verschillende facturen. 

Kunnen deze 2 klantennummer samen gezet worden of wordt dit een belletje naar de klantendienst? 

Solution acceptée

Employé Orange

 • 

305  messages

Beste, @JonasVDG ,


Overdrachtsaanvraag via de website:
homepagina > contacteer ons > wijziging aanbrengen > overdrachtsaanvraag:

Mobiele nummer ingeven (eventueel met smartphone voorwaarden "ja" aanklikken indien dit van toepassing is) > overdrager, de gegevens invullen met als de klantennummer waarop je het mobiele abonnement hebt staan > overnemer, de gegevens invullen met de klantennummer waarop tv & internet staat. 

Binnen de 10 werkdagen zal jouw mobiele nummer op de zelfde klantennummer staan als tv & internet waardoor u 1 factuur zal hebben met mobiel + TV + Internet.

Dit kan ook in de shops, zeker de identiteitskaart meebrengen en eventueel beide klantennummers, hiermee hebben we voldoende info.

Groeten,
Shop Medewerker
Tom


Super User

 • 

7.7K  messages

Kun je niet aanloggen met je ander klantennummer ?

Voor overname zul je wel naar een shop moeten gaan. Met identeitskaart dacht ik. En kan ook dat je voor het bedrijf  dat overneemt de statuten zult moeten laten zien die aantonen dat je in naam van het bedrijf kan optreden.  Best even informeren vooraf wat het bedrijf betreft.

Apprenti pisteur

 • 

2  messages

Nee, voor het aanmaken van een account moet je je gsm nummer geven, maar dit zit nu al gelinkt aan mijn account voor mijn mobiel abonnement. 

Super User

 • 

11.1K  messages

@JonasVDG  ik lees in je topic  bedrijf ??? Is de rest op een firma naam gezet ? 

Loading...