Profil de Kbkb

17 Messages

E-sim

Hallo! Ik wilde graag overschakelen op een e-sim maar ik vind het niet terug in de app op de plek waar het volgens de website zou staan. Kan iemand helpen?

Solution acceptée

Super User

 • 

8K Messages

  • My Orange
  • Mijn producten beheren
  • op je abonnement klikken
  • keuze tussen
    • Activeer eSim op dit toestel
    • Activeer esim op nieuw toestel

Pisteur vétéran

 • 

8.2K Messages

@Kbkb  goedemorgen,

je kan hier eens alles lezen gaan,

https://www.orange.be/nl/blog/esim-belgie-alles-weten

Succes.

Loading...