17 Messages
E-sim
Hallo! Ik wilde graag overschakelen op een e-sim maar ik vind het niet terug in de app op de plek waar het volgens de website zou staan. Kan iemand helpen?
17 Messages
Hallo! Ik wilde graag overschakelen op een e-sim maar ik vind het niet terug in de app op de plek waar het volgens de website zou staan. Kan iemand helpen?
Solution acceptée
Gregory
Super User
•
8K Messages
0
0
Josette
Pisteur vétéran
•
8.2K Messages
@Kbkb goedemorgen,
je kan hier eens alles lezen gaan,
https://www.orange.be/nl/blog/esim-belgie-alles-weten
Succes.
0