Pisteur expérimenté
•
18 Berichten
facturen
mijn vorige 2 facturen heeft orange een fout bij gemaakt. ik betaal voor de 1ste factuur in 3x in die zelfde maand en orange gaat 2 bedragen **bleep** van het totaal van de 1ste factuur en het 3de bedrag trekken ze af van de nieuwe factuur. mag dit zomaar? ik vermelde wel iedere keer de juiste mededeling en toch zit ik door hun nu met een achterstal terwijl ik gewoon braafjes in stukken betaalde in die maanden.

Gregory
Super User
•
7.7K Berichten
Weet dat je altijd op voorhand betaalt, @vervloetelke
Dus de eerste factuur is (bijna) dubbel.
Lees dit even Ik begrijp mijn factuur niet | Orange België
Als het nog niet duidelijk is zul je contact moeten opnemen met de klantendienst
2
0
Helen1
Guerisseur expérimenté
•
528 Berichten
@vervloetelke
Beste
Als je nieuw bent dan is je eerste factuur is deze hoger want ze rekenen een extra maand/ periode aan maar na je tweede factuur trekken ze het extra bedrag dat je te veel hebt betaald, af van je huidige faktuur.
Zo doen ze dat nu eenmaal. Het is een soort van waarborg, zo moet je het zien. Dat je niet van de ene provider naar de andere gaat.
Maar als er een miscalculatie is gemaakt dan moet je dit aangeven aan de klantendienst, waar ze alles kunnen nagaan. Zo betalen ze je de extra's die je te veel hebt betaald, niet terug, maar trekken ze die af van de volgende faktuur.
Hoop dat dit wat duidelijk is voor jou?
Mensen kunnen soms ook met fakturatie fouten maken, als je het op papier kunt aangeven dan stellen ze het terug goed hoor.
Mvg
Helen1
5