Profil de HechamJ

Apprenti pisteur

• 

2  messages

lundi 8 mars 2021 12:09

Factuur dagen later

Is het normaal dat een factuur dagen later binnen komt dan de datum die genoemd wordt in de orange app? 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

il y a 4 ans

@HechamJ Als dat zo is zou ik eens naar nr 5000 bellen en het vermelden en mocht dat zo zijn heb je altijd tijd genoeg om te betalen .

De betaal eind periode staat op op je factuur (je hebt tijd tot een bepaalde datum) 

En je kan direct betalen via de app. 

fijne groeten .😉

Sage

• 

11K  messages

il y a 4 ans

@HechamJ  

Dat ligt er aan hoe je dat bedoeld. Mijn factuur komt altijd later dan dat de facturatie cycles is afgesloten. 

Dus als voorbeeld :

je facturatie loopt van de eerste tot de laatste dag van de maand. Dan kan het dus perfect zijn dat je factuur de tiende van de maand erachter zichtbaar is. 

Dit heeft er mee te maken dat er nog een aantal berekeningen gedaan worden denk aan , bellen of verbruik buiten de bundel , overschreden data limieten , aankopen die je gedaan hebt via de Orange factuur ( multimedia aankopen ). Op die manier word dan alles berekend en krijg je dus de tiende je echt factuur. Alles wat pro rata berekend wordt zal dus dan echt verrekend worden. 

Mijn facturatie cyclus loopt van de 28ste tot de 27ste de maand erop. Mijn bedrag wordt dan pas de 14e van die nieuwe maand afgeschreven. Mijn factuur krijg ik dus binnen nu en enkel dagen te zien , terwijl ik al twee weken verder ben. 

Apprenti pisteur

• 

2  messages

il y a 4 ans

@patrick2 @Tinneke2 merci voor jullie antwoord. Ja in mijn orange app staat dat ik rond de 4de mijn factuur zou ontvangen. Maar als ik 't dus goed begrijp kan dit dus later zijn door alle berekeningen nog. 

Sage

• 

11K  messages

Inderdaad @HechamJ  dat heb je goed begrepen. 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@HechamJ Dat klopt zoals @patrick2 beschreef hangt er van af wat je allemaal hebt verbruikt .Je ziet in de app je factuur dan kan je ze direct betalen eenmaal betaald wordt dit door Orange aangevinkt.

groetjes 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@HechamJ Graag gedaan ,dus je moet je geen zorgen maken komt dik in orde .

Hele fijn avond .

We zijn er om te helpen ! 
Geniet nog van je avond en eet smakelijk en voor straks goede nacht.🍺👋

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@HechamJ @Wat ook zeer gemakkelijk is via  domiciliering  ,dan hoef u je niets aan te trekken het gaat van je rekening af.

En positieve je krijgt er een Badge bij .Misschien een idee ....

Je vergeet nooit je Orange factuur te betalen .

Fijne dag !

Groetjes  @Tinneke2 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@HechamJ @Jij moet voor jezelf uitmaken hoe je het liefst je factuur wilt betalen 💰 of via bankrekening of domiciliering   Of de app aan u de keuze wat voor jou het gemakkelijkste is .

En in de app heb je er nog controle over wat je moet betalen ,simpel en gemakkelijk .

Ze zullen nooit te veel afhalen Orange .

groetjes

4.4K  messages

il y a 4 ans

@HechamJ 

Dat is perfect normaal , men zegt dan ook -> je ontvangt je factuur rond een bepaalde datum <- , dit is dus normaal dat het soms wat later is , geen zorgen.

Groeten,

bigMODDER

4.4K  messages

il y a 4 ans

Bij mij is elke maand verschillend, soms de 2de dan de 3de ... deze maand was het de 5de. Factuur komt wel 😉

Sage

• 

7.5K  messages

il y a 4 ans

@HechamJ  goedemorgen, 

Van mij krijg je deze nog:

Tagnieuw.jpg

Employé Orange

• 

305  messages

il y a 4 ans

Beste @HechamJ ,

Voorbeeld mijn eigen laatste factuur:

Facturatiedatum: vernieuwing abonnement data etc.  10de

Factuurdatum: Datum sms/mail factuur  ong 10 dagen nadien. 19de

Betalingsdatum: Datum waarop de factuur afgaat van de rekening of men moet betalen. 1ste.

Er zit altijd ongeveer een 10tal dagen tussen elke stap. En mijn factuur is altijd van de 11de tot de 10de volgende maand qua berekening.

Hopelijk is dit duidelijker.

Groeten,
Shop Medewerker
Tom B

Loading...