Pisteur confirmé
•
3 messages
Flybox - verbruik tijdens corona
Sinds maart 2019 heb ik ingeschreven op de “Flybox” formule. Ik betaal 20 EUR per maand, en krijg hiervoor in totaal 150 GB aan data. Het product sluit perfect aan bij mijn normaal verbruik. De laatste twee weken werk ik echter van thuis, waardoor mijn verbruik ongeveer verdubbeld is. Hoewel ik mijn abonnement op 14 april zal vernieuwen dreig ik nu reeds over mijn limiet te gaan van 150 GB per maand. Ik zou graag mijn Flybox abonnement behouden, maar enkel nu een tijdelijke verhoging hebben in GB’s.
Zojuist belde ik met de klantendienst van Orange om een oplossing te zoeken voor mijn probleem. Volgende opties werden aangeboden:
- Data bijkopen aan 1 EUR per GB. Voor de komende twee weken denk ik dat mijn verbruik ongeveer op 150 GB zal liggen, waardoor ik 150 EUR zou moeten bijbetalen. Je begrijpt dat dit voor mij geen optie is.
- Overstappen naar het Love abonnement, met bijhorend mobiel abonnement, voor de komende 6 maanden. Dit kan ik echter niet gebruiken, gezien ik al een mobiel abonnement heb via mijn werkgever, en in normale omstandigheden toekom met de 150 GB van de Flybox.
Er is dus op dit moment (nog) geen andere oplossing, tenzij ik mijn flybox zou opzeggen en veranderen naar een andere provider waarin “enkel ongelimiteerd internet, zonder mobiel abonnement” mogelijk is. Maar ik zou graag Orange klant blijven.
Iemand Flyboxklant met gelijkaardige problemen?
patrick2
Sage
•
11K messages
il y a 5 ans
@lieze deze vraag is al reeds meerdere keren aangehaald geweest door andere gebruikers / klanten. Tot op heden is daar nog geen antwoord op gekomen. Kan de moderatoren er eens bij mentionen en zien of deze een bepaalde oplossing hebben.
@Totem en @NelsonM deze vraag / post is al reeds meerdere keren naar boven gekomen. Kunnen jullie hier eens naar kijken en daar een antwoord op geven ?
0
Ludy
Apprenti pisteur
•
1 message(s)
il y a 5 ans
Ken je misschien iemand met een telenet of proximus account dat je mag lenen? Bij mij thuis bv hebben we onbeperkt internet waardoor ik altijd nog extra kan surfen op een telenet wifree netwerk dat je op veel plaatsen vindt.
Anders hoop ik dat Orange je tegenmoet komt in deze harde tijden. 1 euro per GB is schandalig
1
0
Jervd
Éclaireur novice
•
1 message(s)
il y a 5 ans
Ik zit met hetzelfde probleem. Zitten met 2 in een appartementje en ons abonnement wordt vernieuwd de 24e van de maand. Wij zitten hier in het weekend normaal niet dus komen toe met 150gb. Maar nu zitten we hier constant en voor de periode tot 24 maart hebben we al 30GB moeten bijkopen. Ik heb al gebeld, gemaild en via messenger contact gehad maar de ene optie is nog belachelijker qua kostprijs dan de andere. Ik ben blij met mijn flybox en wil gewoon in deze periode een 100-200 tal GB meer per maand kunnen kopen aan een normale prijs.
Ik snap niet dat Orange zijn klanten hier niet helpt. 1 euro per GB is inderdaad niet te betalen in deze tijden. Als er geen promo's of opties komen om meer dan de maximale 150GB te kunnen gebruiken zijn ze ons als klanten alleszins voorgoed kwijt en wij zullen zeker niet de enige zijn denk ik.
10
0
pievdb
Pisteur expérimenté
•
33 messages
il y a 5 ans
vanaf nu maandag 50 extra GB 😉
12
pievdb
Pisteur expérimenté
•
33 messages
il y a 5 ans
of tadaam bestellen dubbel zo duur maar ook dubbel gb plus decoder voor tv en gratis modem.... oh wat ben ik slecht 🙂
6