Profil de Eveliencox

Pisteur confirmé

 • 

5  messages

lundi 24 septembre 2018 16:33

Fout koppeling Orange tv app

Ik heb sinds vandaag Love van Orange. Ondertussen heb ik de Orange tv app gedownload. Ik heb alle stappen gevolgd om mijn iPad te koppelen, maar wanneer ik de code ingeef die gegenereerd wordt, staat er op mijn iPad: fout opgetreden. Ik heb ondertussen verschillende codes geprobeerd en ook verschillende toestellen zoals mijn Wiko gsm. Wat loopt er fout en hoe kan ik het oplossen?

Alvast bedankt!

Ervaren verkenner

 • 

7.2K  messages

il y a 7 ans

@Eveliencox

In veel gevallen is een dag tot twee dagen geduld de remedie... Het gebeurt al eens dat sommige dingen centraal niet dezelfde dag in orde zijn ...

Expert Orange

 • 

71  messages

il y a 7 ans


@Eveliencox  schreef:

Ik heb sinds vandaag Love van Orange. Ondertussen heb ik de Orange tv app gedownload. Ik heb alle stappen gevolgd om mijn iPad te koppelen, maar wanneer ik de code ingeef die gegenereerd wordt, staat er op mijn iPad: fout opgetreden. Ik heb ondertussen verschillende codes geprobeerd en ook verschillende toestellen zoals mijn Wiko gsm. Wat loopt er fout en hoe kan ik het oplossen?

Alvast bedankt!


Hallo Eveliencox,

Kan deze Tribepost je verder helpen?

Hou ons zeker op de hoogte ;-)!

Tribegroetjes

Assia

Grand Sage

 • 

4.1K  messages

il y a 7 ans

Ugh @Eveliencox, @yannb & @TomH,

 

De ontkoppeling kan je uitvoeren in de Orange TV app of in je decoderinstellingen:

 

In de app:

  • Ga naar (Meer/) Instellingen
  • Account
  • Klik op Ontkoppelen

In de decoder:

  • Ga naar Instellingen
  • Orange TV App menu
  • Selecteer het toestel dat je wil ontkoppelen
  • Klik op OK om het toestel te ontkoppelen

 

Je kan de koppeling tussen de app en de TV-decoder makkelijk instellen.

  • Selecteer Koppelen in de app
  • Selecteer Genereer Code in de TV-decoder
  • Typ de verkregen code in de app
  • Klik op Koppelen 

Lukt dit? Zo niet, kunnen jullie de foutmelding met ons delen?

 

Ga waarheen de wind je brengt

Totems Saluut

Pisteur confirmé

 • 

5  messages

Dag

ik heb ondertussen al vaak contact gehad met Orange, maar ze kunnen niet helpen. Ondertussen kan ik koppelen, maar telkens wanneer de decoder afgestaan heeft, moet ik voortdurend opnieuw koppelen. Het werkt, maar erg vervelend...

groeten

Guerisseur confirmé

 • 

363  messages

Kijk eens onder Home -> Instellingen -> Technisch -> Decoder info & diagnose :

Platform    6.1.20a62
Bootloader versie    SIL LOAD 1.0.13-0/1.0.11-0
Firmware versie    1.10.14.0
Grafische schil    HNEXX_0_07_12 (2018.10.30.1008)

hebben jullie dezelfde versie ?

 

Pisteur confirmé

 • 

5  messages

Alles is hetzelfde behalve heb ik

Grafische schil HNEXX_2_07_12 (2018.10.30.1008)

 

Guerisseur confirmé

 • 

363  messages

@Eveliencox  sorry, tikfout, het is hier ook
Grafische schil    HNEXX_2_07_12 (2018.10.30.1008)

aan de software versie zal het dus niet liggen.

Misschien heeft het geen belang, is je decoder via wifi of ethernet verbonden met de Orange router ?

Pisteur confirmé

 • 

5  messages

via ether

Loading...