Profil de Gerbuuu

Pisteur expérimenté

 • 

20  messages

vendredi 16 avril 2021 16:14

FUP 1Mbps uploadsnelheid

Ik zit hier nu al een week vanaf 17u met verlaagde snelheid.
Echt ook exact het moment dat ik thuiskom, grrr.

ok ik snap dat 1400Gb veel is en dat ik onder FUP val.

Maar Ik haal net geen 1Mbps wat echt niet werkbaar is!

Maar ik haal wel 18Mbps down.

Niemand van de klantendienst die mij kan vertellen wanneer het ook weer reset, ( is dit vanaf volgende factuur periode?)

Mijn vriendin zit door Corona thuis, dus er wordt veel 4K content gestreamed.

Een game update op playstation is ook rap 50Gb als deze dan nog eens mislukt is het opnieuw 50 Gb
en uiteindelijk spel herinstalleren is ook weer 200Gb, dan is het niet moeilijk dat de gigabytes rap gaan.

 

Voorstellen voor een alternatief zijn zeker welkom.

Helaas geen koperaansluiting. ( alhoewel ik serieus aan het overwegen ben om dit toch in orde te brengen nu onze oprit nog open ligt)

800€ per jaar en ik krijg internet snelheden van de jaren 90! :s

Sage

 • 

11K  messages

il y a 4 ans

@Gerbuuu 

Dat is nu eenmaal een voorwaarde een verplichting die Telenet stelt aan Orange dat er een FUP is. Eens je de 750 GB in de piek uren bereikt hebt zul je tegen verlaagde download snelheid verder surfen. 

Maar hier klopt iets niet want je zou wel aan 20 Mbps mogen surfen in de piek uren en in de dal uren kan je tegen volledige snelheid verder onbeperkt surfen. Dus hier zou de klantendienst wel moeten tussen komen om dit op te lossen aangezien je download te laag is. 

Schermafbeelding 2021-04-16 om 23.56.00.png

 Een ander alternatief is er niet echt hé aangezien Orange de regels van Telenet dient te volgen omdat ze hun kabel gebruiken. Tenzij Telenet de FUP zou afschaffen maar dat zie ik niet snel gebeuren. 

Pisteur expérimenté

 • 

20  messages

de download klopt wel hoor.
de up is gewoon belachelijk traag en onwerkbaar.

Pisteur expérimenté

 • 

20  messages

il y a 4 ans

Nieuwe maand.
FUP is niet gereset -,-

Sage

 • 

11K  messages

@Gerbuuu  

bedoel je je nieuwe facturatie cycles ? 

Kan zijn dat het pas deze nacht anders morgen gereset wordt. Daar gaat even wat tijd over heen dat is niet vandaag is mijn nieuwe eerste dag van de facturatie dat het ook direct gereset is. 

 

Pisteur expérimenté

 • 

20  messages

Helaas hoor, nog steeds vertraagd.
Vandaag is de laatste dag dat ze mij zouden opbellen.
Vanvond bel ik zelf nog eens. En als het vanavond niet opgelost is stap ik over.

Ben het beu is al van 9 april.

Sage

 • 

11K  messages

@Gerbuuu 

Dan zou ik direct contact opnemen en niet wachten tot vanavond. Je zegt zelf dat je 'maand' gedaan is dus dat wil zeggen dat het nu toch wel volle snelheid gezet moet worden. Dat het pas een dag later is begrijp ik wel maar niet nog langer hé. 

Pisteur expérimenté

 • 

20  messages

Amai.
gisteren 13u gebeld.
Ja meneer best toch nog wachten tot vanavond.
18u gebeld.
Ja meneer best tot 20u wachten de technische dienst werkt tot 20u

mijn vraag: wat als ze tegen dan niet terugbellen.
antw: dan wordt uw dossier in prioriteit geplaatst.

Zal ik wel het volle bedrag betalen maar surfen tegen 18/0.8 Mbps

'k denk dat ik allicht keer 230V op die coax ga steken !
ben het grondig beu, duurt véél te lang.

Pisteur expérimenté

 • 

20  messages

Heb ik dan zelf maar de oplossing gevonden!

We verhuizen van provider

Schermafbeelding 2021-04-22 094310.png

https://cdn.uc.assets.prezly.com/71265ea8-7582-45fe-a975-761656b8792c/-/resize/1200x/-/format/auto/

 

Pisteur expérimenté

 • 

20  messages

il y a 4 ans

Loading...