Profiel van tiszover

Apprenti pisteur

 • 

1 Bericht

Geen ondertiteling bij opnames BBC first

Als nieuwe klant beschikken we sinds deze week over de nieuw decoder. Het eerste wat we deden was alle programma's die we in het verleden bij Telenet programmeerde voor opname ook via het Orange menu nu proberen in te stellen. So far, so good...

Echter, als we een serie terug willen bekijken dat we op BBC First hebben opgenomen merken we dat er geen ondertiteling is. Als we live kijken is er wel ondertiteling.
Als we een opname van andere zenders bekijken is er geen probleem.

Dus vraag is: hoe komt het dat er bij alle andere zenders wel ondertiteling is bij opname en bij BBC First niet?

Iemand dezelfde ervaring? Of kijken we iets over het hoofd qua instellingen?

Super User

 • 

8.1K Berichten

@tiszover goedemiddag,

ik kan je daar niet mee helpen, daar we nog niet over zo een toestel beschikken.

Misschien iemand anders hier in de groep.

Je kan ook eens bij tips en tricks kijken.

 

Welkom.png

 

Apprenti pisteur

 • 

1 Bericht

Iemand hier al een antwoord op aub? Zit met hetzelfde probleem! Ook nieuwe klant met laatste nieuwe box... Bij Telenet was dit geen probleem....

Pisteur expérimenté

 • 

37 Berichten

heb gisteren gebeld ervoor en moest vandaag terug bellen. de experts zullen het nagaan waar de fout zit bij orange of bij BBC first die de verkeerde signalen naar Orange zendt. normaal moet ik morgen terug bericht krijgen

 

lucko

Apprenti pisteur

 • 

1 Bericht

Hallo

Zelfde probleem hier.

Wij belden en de call agent wist niet af van dit probleem...

Alleen bij de nieuwe box blijkbaar.. 

Anybody?

Pisteur expérimenté

 • 

37 Berichten

de techniekers zijn ermee bezig al sinds een week!!!! weet niet hoelang het nog zal duren. zal toekomende week eens bellen!! het duurt toch wel wat te lang!!!

Pisteur expérimenté

 • 

37 Berichten

ik heb nogmaals gebeld!!! het is een ongekend probleem. ik vroeg om de experts te spreken, maar dat kon niet. ze zullen mij telefoneren als het gelukt is.

 

ik heb in ieder geval via facebook een klacht ingediend en voor die 5 weken een financiële tegemoetkoming gevraagd omdat hun diensten niet werken waarvoor ik wel betaal.

 

als we dat nu met z'n allen doen zullen ze misschien er meer vaart achter steken om het op te lossen!!

 

dus doen mensen

 

vraag een financiële tegemoetkoming!!!

Éclaireur novice

 • 

2 Berichten

Bij telenet zelfde probleem, heel vervelend😔

Pisteur expérimenté

 • 

37 Berichten

heb gisteren nog eens gebeld, na een halfuur een bericht ingesproken dat ze mij mochten terug bellen. ik wacht op telefoon wandt er is nog steeds geen ondertiteling bij bbc first

Pisteur expérimenté

 • 

37 Berichten

graag een pluim aub

Éclaireur novice

 • 

2 Berichten

Zelfde probleem bij telenet

 

Loading...