Éclaireur novice
•
1 Bericht
Geld terugkrijgen van modem
Modem en decoder al maar dan 3 maand teruggestuurd maar heb nog steeds mijn geld niet teruggekregen! Was te laat dus hebben ze me deze aangerekend, er was gezegd aan de telefoon dat ik mijn geld (260€) zou terugkrijgen zodra ik de apparaten terugsturen maar dit is dus reeds niet gebeurd en als ik naar de klantendienst bel zeggen ze me telkens iets anders... volgens de eene moet ik wachtenden geduld hebben, volgens de andere is het in behandeling en nog volgens iemand anders krijg in mijn geld dus niet terug!! Weet me even geen raad!!

patrick2
Super User
•
11.2K Berichten
@sharonvbk
Dit is iets wat je echt dient te regelen met de klantendienst. Hier op het forum zijn wij allemaal klant en wij helpen hier elkaar wel maar als het gaat omtrent terugbetalingen en of geopende dossiers dan kunnen wij daar niet mee helpen.
Je kan ook via Messenger versturen als je een Facebook account hebt. Dan moet je niet wachten aan de lijn en zodra ze meer info hebben zullen ze jou zelf contacteren.
0
Anonymous User
4.4K Berichten
Het zou beter zijn dat er een mogelijkheid komt om dit via een Orange Shop te kunnen regelen. Als ik het goed lees, dan zegt elke medewerker iets anders? Dat kan eigenlijk niet hé, dat een de klant zijn plan moet trekken.
1
0
Shauni3
Pisteur confirmé
•
3 Berichten
Ik belde vandaag ook om internet en tv af te sluiten in mijn huidige woning aangezien ik deze zal verhuren en bij mijn partner intrek. Ze wisten mij enkel te zeggen op de toestellen kosteloos te retourneren via bpost en ik verzendbewijs moet vragen. Zij wisten mij niets te zeggen over een bedrag die ik zou terug krijgen? Blij dat ik dit lees, zal maar eens navraag doen..
1
0