4.4K messages
Go Extreme
Ik heb gelezen dat het tariefplan Go Unlimited niet meer zal bestaan , deze zal omgedoopt worden tot Go Extreme , verschil is dat je 60 GB aan volle snelheid gaat krijgen en dan pas daarna trager .
Wat ik mij afvraag wat met de mensen die nu de Go Unlimited Special Edition hebben ? blijven wij dit dan ook houden aan 30euo per maand? Word het voor ons dan Go Extreme Special Edition? graag meer info hierover!
Groeten,
bigM

Josette
Super User
•
8.1K messages
@Anonymous in volle afwachting lees ik mee.
0
patrick2
Super User
•
11.1K messages
@Anonymous
Heb het ook ontdekt en er staat wel bij dat de diegene nu de speciale prijs betalen dat dit zou blijven. Maar goed we zullen wachten op een antwoord hier.
Nu zien of er in de andere tariefplannen en ook de packs veranderingen gaan komen.
9
Cdt24801
Super User
•
7.2K messages
Normaal gesproken zou je mogen veronderstellen dat je, zolang je abonnee blijft, uw formule kan behouden. Maar je weet nooit, met die dingen, nothing is forever in deze wereld en voorwaarden worden snel herroepen. Denk maar eens aan de free coyote zolang je uw abo behield ...
1
Anonymous User
4.4K messages
Ik zou zeggen laat maar komen die Go Extreme 🙂 ik kijk er naar uit.
Groeten,
bigM
0
Anonymous User
4.4K messages
Ik hoop ook dat het nog voor dit jaar is trouwens ... En ook dat het klopt van Go Extreme ...
Groeten,
bigM
1
Anonymous User
4.4K messages
Ik geloof en ben er zelfs zeker van dat je @Anonymous hebt geschreven en collega's zoals @Josette @patrick2 @Cdt24801 Hij gaat een verrassing hebben. Maar goed of slecht?!?.
@bulrog postte: "Nieuw bij Orange: hogere snelheid ... en prijs
De snelheid wordt verhoogd tot 150 Mbps voor download en 7,5 of 15 Mbps voor upload, afhankelijk van of je op een VOO- of Telenet-netwerk zit.
https://www.lesoir.be/406182/article/2021-11-3/orange-va-au Verhogen-ses-prijzen
In ruil daarvoor verhoogt Orange op 17 januari zijn prijzen. Internet stijgt met € 2 en Internet + TV stijgt met € 3”.
Nu zouden we meer informatie moeten hebben.
Goede zondag allemaal. tot binnenkort!.
Met vriendelijke groeten.
Door @Anonymous ⚜️.
0
Hippie1727
Pisteur vétéran
•
48 messages
Ik ben ook wel eens benieuwd wat ze dan gaan doen voor de mensen die de Go Unlimited Special Edition hebben.
1
Anonymous User
4.4K messages
Launch 22/11 heb ik gelezen , hoop dan wel dat men vandaag (vrijdag) het nog bekend maakt dan.
Groeten,
bigM
3
Anonymous User
4.4K messages
@Anonymous Zeer graag gedaan , ik kijk echt uit naar deze aanpassing.
Groeten,
bigM
1
Anonymous User
4.4K messages
@Anonymous
Het is bekend gemaakt -> https://corporate.orange.be/nl/news-medias/go-unlimited-wordt-go-extreme-en-biedt-60gb-maand <- .
Blij dat mijn info juist was 🙂 .
Groeten,
bigM
2
Anonymous User
4.4K messages
Eigenlijk verwees Go Extreme naar het tariefplan van de concurrent Proximus met hun Mobilus Unlimited Premium , maar dit is blijkbaar aangepast naar niet echt onbeperkt mobiel internet , waarom weet ik niet .
Nu is het ook wel tof , voor de zelfde prijs dubbel zoveel GB's en in de toekomst kan het nog altijd hoger gaan als 5G er zou komen , persoonlijk denk ik dat de naam Unlimited terug zou komen als 5G er is.
Tis wel zeker dat Orange weer vooruit loopt op de rest ( buiten Proximus Mobilus Unlimited Premium wat wel 50 euro per maand kost ! ) met hun 60GB en daarna trage snelheid, Mobile Vikings nog altijd maar 20GB ook daar moet ik eens mee lachen.
Groeten,
bigM
2
Nschepers
Apprenti pisteur
•
3 messages
Ik zie je ook dat ik omgezet ben naar het nieuwe tariefplan maar dien wel nog steeds 40 euro per maand te betalen. Dat passen ze dan weer niet aan 🥲
4
0