Apprenti pisteur
•
5 Berichten
Heel de tijd packet loss internet
Ik ben in augustus klant geworden van Orange,
alles is vlot verlopen, digitale TV werkt zoals het hoort ( enkel bij het veranderen van kanaal is er een vertraging van beeld en geluid, na 5 sec is dit weer normaal).
Internet beneden en wifi werken correct, enkel op de 2e verdieping waar mijn bureau staat met de pc, waarop ik werk en game werkt het internet niet naar behoren.
Deze is verbonden met een power adapter, dit heeft altijd goed gewerkt maar sinds de overschakeling naar Orange heb ik heel de tijd problemen.
Ik heb een paar tests gedaan en heb duidelijk packet loss, mijn internet pauzeert dus even en ik word gedisconnect op alles. Vervelend als je zit te werken, op het 2e scherm naar streams kijkt of muziek of als ik aan het online gamen ben.
Heb de power adapters en modem eens gereset, toen was het een uur of 2 goed maar daarna weer hetzelfde probleem.
Aan wat zou dit liggen ? Want met Telenet had ik dit probleem niet via de power adapters.

Ebuzola
Apprenti pisteur
•
5 Berichten
Hier is een van de testen :
|------------------------------------------------------------------------------------------| | WinMTR statistics | | Host - % | Sent | Recv | Best | Avrg | Wrst | Last | |
------------------------------------------------|------|------|------|------|------|------| |
192.168.0.1 - 86 | 10017 | 1431 | 2 | 8 | 588 | 3 | | cust-2-32-110-94.dyn.as47377.net - 1 | 1435 | 1428 | 8 | 20 | 553 | 13 | | 212.65.36.178 - 87 | 10272 | 1426 | 9 | 23 | 240 | 23 | | 212.65.36.141 - 1 | 1435 | 1428 | 10 | 23 | 580 | 16 | | lag-103.ear3.Amsterdam1.Level3.net - 95 | 12622 | 671 | 12 | 23 | 216 | 20 | | ae-239-3615.edge6.Amsterdam1.Level3.net - 1 | 1435 | 1428 | 13 | 25 | 581 | 20 | | BLIZZARD-EN.edge6.Amsterdam1.Level3.net - 1 | 1435 | 1428 | 13 | 26 | 579 | 18 | | ae1-br02-eqam1.as57976.net - 92 | 15473 | 1358 | 21 | 61 | 4628 | 25 | | et-0-0-3-br02-eqpa4.as57976.net - 1 | 1435 | 1428 | 20 | 34 | 573 | 25 | | be2-pe01-eqpa4.as57976.net - 1 | 1435 | 1428 | 21 | 31 | 575 | 25 | | 185.60.114.159 - 1 | 1435 | 1428 | 20 | 32 | 573 | 26 |
Dus heb soms meer dan 86 % a 95 % verlies van data.
2
0
patrick2
Super User
•
11.1K Berichten
@Ebuzola Vervelende situatie wat er gebeurd op dit moment. Niemand vind het natuurlijk fijn dat het internet elke keer onderbroken wordt. Is er misschien een mogelijkheid om met een vaste kabel te werken? Dit enkel om eens te testen of uw internet dan ook uitvalt of disconecteerd.
0
0
Cleopatra
Pisteur vétéran
•
74 Berichten
We hebben een kenner onder ons 🙂 @TomN
Pluim ;-)!
@Ebuzolahebben de tips van @TomN geholpen?
6
0