4.4K  messages

vendredi 28 mai 2021 13:34

Het is eens tijd dat jullie komen met nieuwe dingen!

@Totem 

Hallo , het is echt eens tijd dat jullie nieuwe dingen uitbrengen , zoals aanpassingen van de abonnementen , een mogelijkheid geven van Esim op de watch .... Een antwoord geven op Proximus hun ECHT onbeperkt tariefplan , ( mobilus unlimited premium ).

Hoop echt dat er dingen zullen komen in de toekomst ...

 

Groeten,

bigMODDER

Solution acceptée

Sage

 • 

11K  messages

il y a 4 ans

@Anonymous 

Ik had eerlijk gezegd verwacht dat er een antwoord ging komen op de nieuwe pakketten van Telenet. Dat ze daar iets in h de Love mee gingen aanpassen

Chaman confirmé

 • 

3.9K  messages

@patrick2 Misschien tegen einde van het jaar.Wie zal  het weten . En misschien veranderd er in de app ook iets vernieuwen ze van de eerst keer alles en dat vraagt natuurlijk wat werk en organisaties . We zullen hun dat eens moeten voorstellen zeker om verandering te brengen .

Sage

 • 

11K  messages

@Tinneke2  

Hier is nog altijd alles Telenet en ben er tevreden van. Natuurlijk moest Orange zijn snelheden optrekken naar standaard 300 Mbps of iets dergelijks en vooral terug kijk tv dan wil ik de overstap zeker terug maken. 

Solution acceptée

4.4K  messages

il y a 4 ans

@patrick2 @Tinneke2 @Josette @Cdt24801 @Totem 

 

Tot nu toe nog altijd niets aangepast ( buiten de Go Plus ) , nu ik weet ook dat Orange aanpassingen zal doen. (Na zomer) nu enkel het duurt zo lang .... ( Ik heb wel geduld ) .

Mijn tip is: Orange schiet eens in actie ... Ik heb echt geen klagen maar toch, dat echt onbeperkt mobiel internet bij (Prox) is echt iets waar veel mensen naar switchen ...

Ook hoop ik dat de MyOrange app eens een nieuwe look gaat krijgen ... ( Laat ook beta testers toe op iOS & Android )

 

Groeten

bigM

Sage

 • 

11K  messages

@Anonymous  Inderdaad ik volg je helemaal. Het duurt te lang voor er een bepaalde actie komt , een echte verandering. Ik kijk mee op afstand en op dit moment is Telenet de enige echte die drastisch veranderd is , pakketten eruit en één pakket erin en hopla gedaan. Proximus en Orange veranderen niks om de concurrentie mee te zijn en dat is jammer en dan bedoe ik met name voor Orange. Ze kunnen zo veel doen , Love bestaat nog uit de tijd dat ze opgestart zijn en dan heb je LOVE Duo erbij gekregen maar dan staat het stil. Gemiste kans. 

Chaman confirmé

 • 

3.9K  messages

@Anonymous @Ze zijn soms traag van begrip daar ligt zeker het probleem 👿,maar ja ze moeten ook goed verdienen aan hun klanten .Maar Proximus vind ik toch nog altijd de duurste daarom ben ik er ook weggegaan.

 

Chaman confirmé

 • 

3.9K  messages

@Anonymous @Zolang dat maar niet duurder wordt is alles goed voor mij 

lieve groetjes 

tinneke2 

Solution acceptée

4.4K  messages

il y a 4 ans

We blijven geduldig ....... Maar als dit jaar niets nieuw zal komen is mijn geduld toch jammer genoeg op.

 

Groeten,

bigM

Sage

 • 

11K  messages

@Anonymous  

Persoonlijk denk ik dat het tijd wordt om alles echt eens goed te veranderen. Dus de mobiele abonnementen te herzien de Love packs te herzien en alles echt te veranderen. Ok het moet geen telenet of Proximus stijl worden want elke provider heeft zijn eigen keus maar het zal niet verkeerd zijn. 

 

Chaman confirmé

 • 

3.9K  messages

@Anonymous Bij mij eigenlijk ook en wat zal het worden ben wel heel benieuwd .maar naar Proximus zou ik zeker nooit 👎 terug keren . Veel te duur . Lieve groetjes.

tinneke 2

4.4K  messages

@Tinneke2 Proximus is duur maar als je dan kijkt naar bv hun MyProximus App ontwikkeling , hier is bijna elke maand een update voor , maar ik heb geduld ik weet ook dat Orange nog zal komen dit jaar met iets super goed ( als ik geruchten mag geloven ) dus ik ben bij Orange ( mobiel ) ik blijf bij Orange 🙂 .

 

Groeten,

bigM

Chaman confirmé

 • 

3.9K  messages

@Anonymous  Ik zeker en vast blijf bij Orange . Ook al maken de andere nog zo goede reclame en ze moeten mij niet bellen 📞. Zeg kort en  goed dat ik goed zit waar ik nu ben ,en verder mij geen vragen moeten stellen  

kort en goed antwoord ik hun en dat ze mij niet meer moeten bellen want ze kunnen je nogal lastig 😥 vallen jeetje .  
Zit voor alles bij Orange en heb echt niet te klagen . Ben er graag . En tot nu toe werkt alles uitstekend . Waar bij dank 🙏 aan Orange . Vroeger lagen mijn draden gewoon op de grond bij Proximus en konden daar niets aan doen . Elke keer kwam iemand anders kijken 👀 zelfde liedje 🎶. Dan begin je toch vragen te stellen .

Fijne groetjes .

Tinneke2 

Solution acceptée

4.4K  messages

il y a 4 ans

Komt wel goed , ik heb geduld .

 

Groeten,

bigM

Loading...