Inderdaad, die vraag kunnen wij niet zomaar beantwoorden zonder meer info over uw behoeften. Ik persoonlijk kom toe met minder dan één GB per maand, er zijn anderen die met 30 GB per maand niet toekomen ...
Je al dus toch iets meer info moeten geven over wat, hoe dikwijls en hoeveel je wil doen.
De Orange klant verbruikt gemiddeld 4,5 GB. Om u een idee te geven, indien u voornamelijk mails, chatgesprekken doet dan is dit zeker meer dan voldoende. Indien het zou gaan om te streamen zoals netflix of zaken met video zoals youtube, dan is dit waarschijnlijk niet voldoende.
Ik vind persoonlijk van niet.. ik zit na 2 weken al zonder.. terwijl vele die ik ken die 24/24 hebben opstaan en er zo goed als niets afgaat.. het zal er ook aan liggen voor wat je het gaat gebruiken.. ik ga zowiezo overstappen van Koala naar een andere
Je vraag is heel breed gesteld. Dit hangt volledig van uzelf af. Komt u hier mee toe op een maand? Of niet? Als u hier niet mee toekomt raad ik je wel aan om inderdaad een duurder abonnement te nemen met meer data.
Josette
Sage
•
7.5K messages
il y a 5 ans
@Gilliiaaannnn goedemorgen.
Je vraag is vaag hé.
Om wat er verder mee te doen?
4
Missflower97
Pisteur confirmé
•
4 messages
il y a 5 ans
Ja dat is zeker voldoende
0
0
patrick2
Sage
•
11K messages
il y a 5 ans
@Gilliiaaannnn
Is je probleem inmiddels opgelost ?
Je kan altijd de oplossing markeren die je het beste geholpen heeft.
Op die manier help je andere tribers ook
0
Zoë
Pisteur expérimenté
•
16 messages
il y a 5 ans
Ik vind persoonlijk van niet.. ik zit na 2 weken al zonder.. terwijl vele die ik ken die 24/24 hebben opstaan en er zo goed als niets afgaat.. het zal er ook aan liggen voor wat je het gaat gebruiken.. ik ga zowiezo overstappen van Koala naar een andere
0
StijnieG
Apprenti pisteur
•
1 message(s)
il y a 5 ans
4gb voor e-mails, whatsapp en facebook is zeker genoeg.
0
0
Lotte
Apprenti pisteur
•
2 messages
il y a 5 ans
Ik vind van wel.
0
0
KarelB
Apprenti pisteur
•
1 message(s)
il y a 5 ans
Ik kom net toe met 8Gb...
0
0
Faline
Pisteur confirmé
•
4 messages
il y a 5 ans
Ik vind dat genoeg
0
Emma27
Pisteur confirmé
•
9 messages
il y a 5 ans
Je vraag is heel breed gesteld. Dit hangt volledig van uzelf af. Komt u hier mee toe op een maand? Of niet? Als u hier niet mee toekomt raad ik je wel aan om inderdaad een duurder abonnement te nemen met meer data.
0