Apprenti éclaireur
•
4 Berichten
Kan al een week niet gebeld worden en helpdesk doet niets voor mij.
Révélation
Sinds vorige week (nadat ik via de app een tariefwijziging wou doorvoeren) kan ik niet meer gebeld worden en kan ik geen sms'en meer krijgen noch sturen. Ik heb hiervoor al eindeloos gebeld met de helpdesk van Orange. Sommige medewerkers zijn ronduit onvriendelijk en zeggen me 'dat ze er mee bezig zijn' en dat ik moet wachten. De laatste keer vorige donderdag gebeld en sindsdien niets meer vernomen van dit prachtige bedrijf. Resultaat in deze quarantainetijden ben ik onbereikbaar. Ik vind het schandalig om op deze manier behandeld te worden. Ik kan ook nergens op de site formeel klacht indienen, of het moet heel goed weggestopt zijn op de site van Orange.

patrick2
Super User
•
11.1K Berichten
@Sofie-Elise2 het is inderdaad niet mogelijk om via de site een mail te sturen. Misschien kan je in plaats van te bellen eens een bericht sturen naar het Webcare team ( Messenger of Twitter ) Hopelijk krijgt u daar snel een bericht terug. Doe er eventueel je dossier nummer bij zodat ze direct zien waar je het over hebt.
10