Apprenti pisteur
•
1 message(s)
Koala Smartphone aanpassen
Hey
Ik heb dit abonnement in combinatie met een smartphone. Momenteel betaal ik 35euro. Is er een betere optie zonder de smartphone te moeten opgeven?
Groeten
Apprenti pisteur
•
1 message(s)
Hey
Ik heb dit abonnement in combinatie met een smartphone. Momenteel betaal ik 35euro. Is er een betere optie zonder de smartphone te moeten opgeven?
Groeten
patrick2
Sage
•
11K messages
il y a 5 ans
@StefB als je een wijziging gaat doen naar een andere formule krijg je dus een ander abonnement dan betaal je de rest waarde van je gsm. Je kan wel van tarief plan wisselen , dus de ene maand hoger de andere maand lager dan heb je geen restwaarde.
Je kan altijd eens kijken wat de rest waarde is van je toestel als je naar een Go formule wil gaan. Het kan je misschien naar een beter formule te brengen als je de som afbetaald. Maar dan heb ik het niet over € 200 want dat is te veel. Je afbetalingstabel vind je in de klantenzone of de My Orange app.
0
Michelkh1
Pisteur expérimenté
•
29 messages
il y a 5 ans
Ja het moet aangepast worden
5
0
patrick2
Sage
•
11K messages
il y a 5 ans
@StefB is je probleem opgelost ? Je kan altijd de post markeren die je het meest geholpen heeft als oplossing. Op die manier kunnen we andere Tribers ook weer helpen.
0