Profil de StefB

Apprenti pisteur

• 

1  message(s)

samedi 25 juillet 2020 07:56

Koala Smartphone aanpassen

Hey

Ik heb dit abonnement in combinatie met een smartphone. Momenteel betaal ik 35euro. Is er een betere optie zonder de smartphone te moeten opgeven? 

Groeten 

Sage

• 

11K  messages

il y a 5 ans

@StefB  als je een wijziging gaat doen naar een andere formule krijg je dus een ander abonnement dan betaal je de rest waarde van je gsm. Je kan wel van tarief plan wisselen , dus de ene maand hoger de andere maand lager dan heb je geen restwaarde. 

Je kan altijd eens kijken wat de rest waarde is van je toestel als je naar een Go formule wil gaan. Het kan je misschien naar een beter formule te brengen als je de som afbetaald. Maar dan heb ik het niet over € 200 want dat is te veel. Je afbetalingstabel vind je in de klantenzone of de My Orange app.

Pisteur expérimenté

• 

29  messages

il y a 5 ans

Ja het moet aangepast worden

Sage

• 

11K  messages

@Michelkh1  dat moet niet he dat mag . De topic starter vraag hoe en wat en geven hem enkel advies meer niet. Het is ieder zijn keus wat deze wil doen.

Employé Orange

• 

305  messages

Beste @StefB ,

U kan naar de Go plus gaan, zelfde prijs maar 10GB (8GB + 2GB)

Indien u een LOVE pakket heeft of meerdere abonnementen zou u ook kunnen kiezen voor GO Intense voor 36 EUR en 17 GB.

Groeten,
Shop Medewerker
Tom

Employé Orange

• 

305  messages

@patrick2 

Klanten die momenteel een smartphone abonnement hebben kunnen perfect naar de GO tarieven zonder restwaarde te moeten betalen.

De duur van het contract blijft eveneens behouden.

Bijvoorbeeld: Koala smartphone 35 EUR -> Go plus + Smart data optie 15 EUR

Groeten,
Shop Medewerker
Tom

Apprenti éclaireur

• 

1  message(s)

Kan je dit gewoon kosteloos aanpassen? Zonder extra betaling van je toestel?

Sage

• 

7.5K  messages

Ja hoor @Nancyvr Zie antwoord van tomb wat naar boven

Sage

• 

11K  messages

il y a 5 ans

@StefB  is je probleem opgelost ? Je kan altijd de post markeren die je het meest geholpen heeft als oplossing. Op die manier kunnen we andere Tribers ook weer helpen.

Loading...