Pisteur expérimenté
 •Â
16 Â messages
Miserabele uploadsnelheid 242/2,6 ðŸ˜
Wat een triestige uploadsnelheid, zelf met een optie internet boost.
Telkens we met twee een videocall hebben (dagelijks), zit de schrik er in om de verbinding niet te verliezen - wat meer dan eens gebeurt.
@Totem Wanneer wordt Orange ook dé challenger van de uploadsnelheid? Vele buitenlandse ISPs tonen aan dat het anders kan.
Over deze speedtest resultaten
- via speedtest.telenet.be vanuit Brussel
- wifi 5.0 net naast router op zondagochtend 8u - niet echt een piekmoment
- er lopen geen andere zware internetactivteiten op mijn pc of netwerk
- op andere toestellen (pc/telefoon) haal ik vergelijkbare resultaten
- via de kabel, zonder andere internetactiviteit haal ik tot 370/20 (range: 12Mbs tot uitzonderlijk 31 Mbs bij verschillende meting gedurende 3 weken) - wat volstaat, maar nog altijd pover is voor een internet boost upload snelheid. Bovendien wil ik "normaal" kunnen werken via wifi.
patrick2
Pisteur vétéran
 •Â
11K Â messages
il y a 5 ans
@smurfer weet dat de speedtest van Telenet ook niet altijd de juiste meting doet en je verkeerdere resultaten geeft. Gebruik eens een andere speedtest zoals Ookla en kijk dan eens wat je resultaten zijn.
7
0
Gregory
Ervaren verkenner
 •Â
7.5K Â messages
il y a 5 ans
@smurfer
De upload snelheid laat te wensen over.
Niet direct een antwoord - maar welke snelheid geeft de 5 GHz band op de wifi ?
3
0
Jeroewn
Chef pisteur
 •Â
105 Â messages
il y a 5 ans
Om 100% zeker te zijn maak je best even een verbinding met de kabel, om draadloze problemen compleet uit te sluiten. Neem dan verschillende testen af over de dag en kijk als het probleem zich voordoet op bepaalde tijdstippen of continu. Ik heb persoonlijk nog geen enkel upload probleem gehad met Orange. Indien het blijft aanhouden neem je best contact met de klantendienst van Orange. Vermoedelijk is er een signaal- of software probleem met je modem.
6
Moedermol
Pisteur confirmé
 •Â
7 Â messages
il y a 2 ans
0
0