Pisteur confirmé
•
9 messages
Modem in Bridge modus
Hallo,
Is het mogelijk om de Siligence TCG300 in bridge modus te zetten of te laten vervangen door 1 die dat wel kan? Ik wil namelijk mijn eigen firewall er achter plaatsen zonder dat het modem daar nog vanalles voor weg filtert (ook al staat deze in DMZ, staat fw uit op het modem, etc).
Ik weet bijvoorbeeld dat dat bij Telenet wel kan. Een zogenaamde (EMTA) bridge modem.
Alvast bedankt
Solution acceptée
Totem
Grand Sage
•
4.1K messages
il y a 5 ans
Ugh @CornelisS,
Momenteel is er geen support voorzien voor de bridge functie het is dus normaal gezien ook niet beschikbaar. Maar wees gerust ! Ons LOVE-team neemt het in handen en zal de brigde modus activeren in de komende maanden voor alle LOVE-klanten.
Totem's zonnegroeten,
Totem
67
Cdt24801
Sage
•
7.2K messages
il y a 6 ans
@CornelisS
Volgens @Jerre zou het mogelijk zijn bij sommige modellen.
Om te weten te komen of het van toepassing is op uw toestel zou je in de settings van het router gedeelte moeten inloggen en daar eens door alle menu's grasduinen. Als de mogelijkheid om hem in bridge mode te zetten bestaat op die router, dan zul je het wel tegenkomen.
5
Chiquita
Apprenti guérisseur
•
223 messages
il y a 5 ans
Gaat dit ook komen voor de "oudere" CBN (CH6643) modem/router ?
24
0
kimbo
Pisteur expérimenté
•
33 messages
il y a 5 ans
Mijn orange router blijkt een update te hebben gekregen en staat nu in bridge modus.
Stel me alleen de vraag of de Firewall er nog voor staat want ik zet poorten open op mijn router en blijken nog steeds geblokkeerd. 🤔
3
0
Anonymous User
4.4K messages
il y a 5 ans
Joepie !
Het heeft even geduurd Orange maar dankjewel voor dit vroeg kerst cadeautje 😉
Fabian
0
0
Tommakke
Apprenti pisteur
•
1 message(s)
il y a 5 ans
Hier nog steeds geen update, is dit normaal?
7
0
SeppeC
Apprenti pisteur
•
8 messages
il y a 5 ans
Ondertussen zijn we 13 januari en nog steeds geen bridge modus voor veel klanten die erop zitten te wachten! Ik heb in december gebeld naar jullie om dit te regelen en toen is me verteld dat ze gingen terugbellen binnen de 8 werkdagen. Heb dan maar nog eens gebeld toen er ondertussen al wel zeker 10 dagen waren gepasseerd en toen zeiden ze zeker zouden terugbellen binenn de 24 uur. Weer 3 dagen later nog steeds niets gehoord. Plots herstart mijn modem en zie ik dat er bij restart cause 'firmware upgrade' staat maar zit nog steeds op versie .05. Helpdesk belt nog steeds niet terug anders zou ik hen dit kunnen zeggen dat het niet in orde is. Volgens mij is het gewoon beter om naar de concurrentie over te stappen. Je betaald wel minder bij orange maar ja wat heb je eraan als ze je toch niet kunnen helpen? Helpdesk weet nooit waar je over spreekt en beloftes nakomen is ook niet echt orange's beste vak.
9
0
SVENeRGy
Pisteur expérimenté
•
13 messages
il y a 4 ans
Volgens mij wordt de uitrol van die update gedaan door de taskforce vaccinatie.
6