Profil de jorno1988

Apprenti pisteur

• 

2  messages

mercredi 23 octobre 2019 07:38

Nest mini/ Nest hub

Ik zag vandaag de promotie van google nest mini of hub en vroeg me af of deze promo ook beschikbaar is voor bestaande klanten. Ik zie hier niets van staan in de klantenzone.

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

il y a 6 ans

@jorno1988 

Je kan als bestaande klant die dingen ook aanschaffen, maar als je er geen nieuw abo bijneemt betaal je gewoon de prijs zonder abo, die staat er ook steeds bij vermeld.

Apprenti pisteur

• 

2  messages

bedankt voor het snelle antwoord.

ik heb momenteel love duo met hummingbird. Ik zou dus iets moeten wijzigen in mijn abonnement om van de promotie gebruik te kunnen maken? (vb naar koala o.i.d.)

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

@jorno1988 

Of een wijziging van abo ook geldig is, dat durf ik niet te zeggen ... Best eens navragen in een shop of bij de klantendienst.

Pisteur confirmé

• 

3  messages

Bel naar 0800 35 185

Deze actie is ook geldig met love duo volgens dat ik dz ŕeclame borden zag.

Pisteur confirmé

• 

3  messages

Net gebeld. Een wijziging is geldig. Bv van dolfijn naar koala...

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

@CastelE  schreef:

Net gebeld. Een wijziging is geldig. Bv van dolfijn naar koala...

Thx om dit hier te delen Homme heureux

Pisteur confirmé

• 

3  messages

il y a 6 ans

Vraag ik me ook af, heb al een mini speaker en chrome cast. De nest hub zou een goede aanvulling zijn! Zal eens bellen naar orange en het laten weten. 

Hopelijk passen ze de orange tv app ook aan zodat je deze kan bedienen met de mini. Mvg

Pisteur confirmé

• 

9  messages

il y a 6 ans

Via de Orange App, Orange Promoties tref je de promoties aan waar je van kunt genieten.

Als je op het gewenste product zelf klikt, zie je aan welke voorwaarden je moet voldoen.

Uw pakket is snel en gemakkelijk aangepast als je telefonisch contact met hen opneemt of naar een Orange winkel gaat.

Pisteur confirmé

• 

8  messages

il y a 6 ans

ik heb geen wijziging van mijn koala moeten doen, juist abo vastgezet voor 12 maanden

Employé Orange

• 

571  messages

ik heb geen wijziging van mijn koala moeten doen, juist abo vastgezet voor 12 maanden

Hallo iedereen !

Leuk om te weten dat jullie hebben van de Google Nest kunnen genieten ! 
Wat denken jullie ervan tot zover?

Groetjes,

Nelson 

Pisteur vétéran

• 

43  messages

vraagje, gaan de actie's verlengs worden, of gaan de speakers eind deze maand uit se schappen?

Grand Sage

• 

4.1K  messages

vraagje, gaan de actie's verlengs worden, of gaan de speakers eind deze maand uit se schappen?

Ugh @izzet3838,

De Google Nest blijft aangeboden, het zal niet verdwijnen 🙂

Totem's zonnegroeten,

Totem

Apprenti pisteur

• 

2  messages

il y a 6 ans

Weet niet of je hier intussen al antwoord op hebt gekregen, maar ik heb dus onlangs een nieuw smartphone -koala abonnement +internet dus LOVE. Maar toen ik in de winkel achter de Google nest mini vroeg zeiden ze dat ik niet in aanmerking kwam omdat ik de smartphone al heb gekregen bij m'n abonnement. 😞 Moest je al een smartphone gsm hebben kun je er sowieso naar fluiten 😄 

Pisteur vétéran

• 

43  messages

ja, je kunt geen 2 toestellen aan 1 abonnement linken(wat logisch is natuurlijk) aangezien je dan ook met 1 abo 2 gsm's zou kunnen kopen...

Pisteur confirmé

• 

8  messages

il y a 5 ans

Deze is zeker beschikbaar voor bestaande klanten. Ik ben een bestaande klant en kreeg de promo ook. Je abo wordt wel verlengd met een vaste duur. Bij het verbreken moet je een deel terugbetalen van de promo.

Loading...