Pisteur confirmé
•
9 messages
Opnames starten achteraan
Hallo,
We zijn nu een paar maanden klant en ondervinden sinds het begin een raar probleem.
Als we sommige opnames willen kijken starten deze op het einde van de opname,
met als gevolg dat we deze helemaal moeten terug spoelen...
Het is niet zender- of tijd afhankelijk.
Nog iemand met dit probleem of een oplossing?

Josette
Super User
•
8K messages
@TomMichiels een goedemiddag,
dat heb ik nog nooit gehoord, wat raar!
Heb je al eens een reset gedaan van je toestel?
https://community.orange.be/t5/Tips-tricks-van-de-community/Je-decoder-een-reset-geven/ba-p/70263
Succes.
1
rafsch
Pisteur expérimenté
•
16 messages
He Tom heb je misschien een oplossing voor dit probleem gevonden want ik heb juist hetzelfde probleem
0
0
Gregory
Super User
•
7.6K messages
Zou de decoder eens een minuut zonder stroom zetten. Helpt bij veel euvels, zoals zenders die verdwenen zijn
0
0
Jb1987
Apprenti pisteur
•
2 messages
Hier sinds een tijdje hetzelfde probleem. Een reset heeft bij mij niet geholpen.
0
0
TomMichiels
Pisteur confirmé
•
9 messages
Hoi,
Nog geen oplossing gevonden.
Ik zo een klein vierkant bakje met Android op, dus die reset gaat niet.
Raar is dat het echt maar met bepaalde programma's is (bv bij mij veel met Sports Late Night)
0
0
Acros
Apprenti pisteur
•
1 message(s)
Hier ook al een tijd net hetzelfde probleem. Heel leuk om the masked singer op het einde van de aflevering te bekijken dat je hebt opgenomen. Dan moet je beginnen terugspoelen met je ogen dicht. Het is echt belachelijk.
0
0
thereals
Apprenti pisteur
•
4 messages
Wij hebben dat hier ook, vaak herstart ik de opname in de app op de gsm om dan aan het begin verder te kunnen kijken op de tv. Heel vervelend
0
0
Surpiez
Apprenti pisteur
•
3 messages
Ik heb hetzelfde probleem en reset helpt niet. Programma's opgenomen van VTM of Play beginnen steeds op het einde. De opnames van VRT starten (tot op heden) correct.
Deze topic werd zeven(!) maand geleden gestart. Misschien wordt het wel eens tijd dat er iemand van Orange zich hiermee even bezighoudt?...
2
0
Surpiez
Apprenti pisteur
•
3 messages
Ik heb dit probleem ook en (uiteraard) kun je niet rekenen op enige ondersteuning van Orange...
Als ik de opname wil bekijken, dan start ik die via de Orange TV Plus app en dan begint die vanaf het begin af te spelen. Eventueel kun je die dan casten naar je televisie of stoppen en verder kijken via je televisie, want dan heb je betere mogelijkheden om bv. reclame door te spoelen.
Hopelijk werkt dit voor jou.
4
0