Profil de vincentvdb

Pisteur confirmé

 • 

9  messages

vendredi 13 décembre 2019 09:14

Overgestapt maar volgens mij fout in bestelling

Allen,

gisteren de overstap gemaakt naar Orange love trio met koala en de nest hub bij besteld. 

Ik lees nu echter dat die gekoppeld is aan het koala abonnement met een verbinding van 12 maanden (ok tot daar) maar dat de prijs 25€ is, ze zien die nest hub als een smartphone.
Wil dat zeggen dat ik dus 25€ betaal ipv 20€ omdat het zogezegd een koala smartphone abonnement is? 

Indien dat het geval is annuleer ik mijn volledige bestelling want dat is puur bedrog. Telefonisch hebben ze mij bevestigd dat het gewoon 20€ is maar dit is nergens schriftelijk terug te vinden!

Groetjes,

Vincent

Solution acceptée

Pisteur vétéran

 • 

11K  messages

il y a 6 ans

@vincentvdb  het is niet zo dat de Google nest hub als een smartphone wordt gezien. Wij hebben er ook eentje gehaald en deze wordt gewoon gekoppeld aan uw abonnement. U heeft een Koala abonnement van 20 euro per maand en GEEN 25 euro per maand. Dit staat wel zo de My Orange app maar op de factuur staat dit juist , echt waar want heb alles hetzelfde als u hier thuis. 

Pisteur confirmé

 • 

9  messages

Bedankt @patrick2 dan ga ik er van uit dat het bij mij ook wel in orde is en gewoon een ongelukkig IT probleempje ofzo omdat ze die nest hub moeten koppelen aan een abo en die dan automatisch denkt dat het abo met smartphone is... We zien het wel op de eerste factuur 🙂 

Pisteur expérimenté

 • 

22  messages

Hey Patrick, hoeveel betaal je dan voor love trio met een koala abonnement? Mvg 

Pisteur vétéran

 • 

11K  messages

@Alper9000  als je een love trio neemt zonder toestel betaal je 69 euro. Anders met een toestel 84 euro per maand. 

Ervaren verkenner

 • 

7.5K  messages

il y a 6 ans

De koala bij een love Trio is 20 EUR. 

Betreffende het annuleren

(1) Denk dat de verbintenis voor de TV/Internet 6 maand is

(2) Zou de taal wat milderen en het woord 'bedrog' niet in de mond nemen

Apprenti pisteur

 • 

2  messages

il y a 6 ans

Ik zou even contact nemen met de klantendienst, ze gaan je vriendelijk te woord staan en voor de gepaste oplossing zorgen.

Loading...