Profiel van caro65

Pisteur confirmé

• 

13 Berichten

Re: Duplicaat facturen

Beste,

Als je u wil registreren voor het gebruik van de klantenzone, dan moet je dat doen met een gsm-nummer of Internet Everywhere. Mijn schoonvader heeft enkel een contract voor een vaste telefoonlijn bij Orange. Dus we kunnen hem daar niet registreren 

caro65_0-1588422104571.png

Heb jij misschien enig idee hoe ik hem anders kan registreren?

Laat maar iets weten.

Groeten Caroline

Super User

• 

7.2K Berichten

@caro65 

Indien jij de mogelijkheid hebt om messenger of twitter te gebruiken kan jij dat zo doen. Vermeld in uw bericht het telefoon nummer van uw schoonvader.

Zoniet zijn er twee mogelijkheden:

1. Je belt naar de klantendienst, 5000
  2. Je wacht nog een weekje tot de shops terug open gaat en gaat naar een shop.

Super User

• 

11.2K Berichten

@caro65  je zegt enkel een contract voor vaste lijn bij Orange. 

Maar een vaste lijn is gekoppeld bij een Love pack dus enkel een vaste lijn kan die niet hebben. Het is het hele pakket of niks. 

Vaste telefonie van Orange kost je 10 euro extra per maand. Alleen Orange-klanten die ingetekend zijn op de Love-aanbieding kunnen er gebruik van maken.

Pisteur confirmé

• 

13 Berichten

@patrick2

En toch gaat het hier enkel over een vaste lijn. Terwijl hij deze reeds heeft bij Proximus. 

Zal daarom wel andere bronnen moeten aanspreken om dit probleem opgelost te krijgen. 

En dat zal zeker geen publiciteit zijn voor Orange.

Super User

• 

7.2K Berichten

@caro65 

Ik wil best geloven en begrijpen dat dit voor jullie een ernstig probleem is, maar ik zou u graag op twee dingen willen attent maken:

1. Je hebt op het laatste nieuwe informatie bijgevoegd die je in het begin niet gedeeld hebt. Daardoor konden wij de juiste situatie niet inschatten, laat staan correct advies geven, voor zover we daar de kennis toe hadden.
  2. Tribe, waar je nu bent, is een forum voor en door Orange klanten. Dit is niet de klantendienst, wij zijn geen Orange medewerkers. TomB is dat wel maar is hier niet in functie. al wat hij hier zegt is zijn eigen mening in zijn vrije tijd, gebaseerd op zijn kennis en ervaring van zijn job. Hier op Tribe is hij ook gewoon klant. Maar hij is dus wel op de hoogte van de regels en werkwijze van de shops.

Wij zijn hier allemaal in onze vrije tijd om onze ervaring en kennis te delen om zo anderen te helpen waar we kunnen. Daar zijn grenzen aan, wij beschikken niet over interne gegevens en dossiers van Orange.

Ik kan er heel goed inkomen dat je misnoegd bent, maar ik vind het niet fair van u dat je dat nu op ons uitwerkt. Desalniettemin wens ik u een spoedige en positieve afhandeling van uw dossier toe.

Veel succes.

Super User

• 

11.2K Berichten

@caro65  ik geloof dat niet sorry. 

Beste is eens andere kanalen te zoeken voor een oplossing .

Succes ! 

Employé Orange

• 

305 Berichten

Beste, 

Dit zal waarschijnlijk nog van vroeger zijn via Euphony. Dan staat er op elke factuur normaal gezien een contactnummer. Best deze eens contacteren (rechts bovenaan denk ik) of via onze klantendienst. 

groeten,

shop medewerker
Tom

Super User

• 

11.2K Berichten

@TomB  en @caro65  ah ok ja dat kan maar dat is dan toch al heel lang geleden. Dat is dan nog zelfs voor mijn tijd want dat ken ik niet eens. 

Loading...