Profil de Fluxlicious

Pisteur confirmé

 • 

3  messages

RTSP steam werkt niet via mobiel

Sinds is overgeschakeld ben naar Orange (voorheen Base) kan ik mijn bewakingscamera's niet meer zien op mijn smartphone verbonden via het mobiel netwerk. De app kan geen verbinding maken door een timeout.

Het lijkt mij specifiek aan Orange te liggen want dit werkt wel:

  • Met smartphone via WiFi thuis
  • Met smartphone via WiFi ergens anders (publieke hotspot of TelenetWiFree waarvan ik nog een account heb)

Ik heb ook mijn smartphone zelf getest door een hotspot aan te maken en met mijn laptop te verbinden via mijn smartphone naar het mobiel netwerk. Ook dit werkt niet, eveneens een timeout.

Ik heb ook geprobeerd de RTSP poort te veranderen (standaard 554) naar 3554, maar ook dit maakt geen verschil.

Ter info: het gaat over RTSP over UDP.

Iemand een idee wat ik nog kan proberen?

Super User

 • 

11.1K  messages

@Fluxlicious als ik het goed begrepen heb en lees kan u dus uw camera beelden niet bekijken via de mobiele data. Vreemd want heb zelf ook camera's en heb niks moeten instellen op de gsm noch op de camera's zelf. Doet het probleem zich enkel voor op deze GSM of heeft u eventueel een andere gsm waar u mee getest heeft en daar u het zelfde probleem heeft? 

 

Pisteur confirmé

 • 

3  messages

@patrick2 Dat kan ik ook nog even proberen, maar het werkte wel met dit toestel via een andere provider, dus ik dat de kans klein is dat het zal werken op een ander toestel. Ik laat je weten hoe het gaat.

Grand Sage

 • 

4.1K  messages

Sinds is overgeschakeld ben naar Orange (voorheen Base) kan ik mijn bewakingscamera's niet meer zien op mijn smartphone verbonden via het mobiel netwerk. De app kan geen verbinding maken door een timeout.

Het lijkt mij specifiek aan Orange te liggen want dit werkt wel:

  • Met smartphone via WiFi thuis
  • Met smartphone via WiFi ergens anders (publieke hotspot of TelenetWiFree waarvan ik nog een account heb)

Ik heb ook mijn smartphone zelf getest door een hotspot aan te maken en met mijn laptop te verbinden via mijn smartphone naar het mobiel netwerk. Ook dit werkt niet, eveneens een timeout.

Ik heb ook geprobeerd de RTSP poort te veranderen (standaard 554) naar 3554, maar ook dit maakt geen verschil.

Ter info: het gaat over RTSP over UDP.

Iemand een idee wat ik nog kan proberen?

Ugh @Fluxilcious,

 

Hiervoor dient de APN geactiveerd te worden door de Orange-stamleden. Ze helpen je hier graag hierbij!

 

Contacteer ze via het gratis nummer 5000 (optie 4)

 

Verf met alle kleuren van de wind

🏹 Totems Groet 🏹

Apprenti pisteur

 • 

3  messages

APN activeren zou enkel kunnen voor B2B klanten en niet voor particulieren/zeflstandigen. Dit na bellen naar Orange support. Kan iemand dot confirmeren aub ? Tx

Pisteur confirmé

 • 

3  messages

Ik heb dan een recorder geplaatst en via de app van de recorder werkte het wel, dus ik heb het nooit geprobeerd om APN te activeren.

Apprenti pisteur

 • 

3  messages

Ik heb gebeld en.. Kunnen ze niet mee helpen voor voor particulieren en SOHO. Enkel voor B2B klanten aldus de 5000 support..

Weet iemand raad hoe dit toch te kunnen voor particulieren ? Tx

Loading...