Profil de kurt1971

Pisteur confirmé

 • 

10  messages

mercredi 26 août 2020 20:16

Serie opnemen werkt niet naar behoren

Hoe komt het, dat ik bij sommige zenders serie opnemen kan instellen en bij andere niet?
Netwerkverbinding is OK zie ik op de decoder als ik bij netwerkverbinding kijk.
Dit probleem heb ik sinds een 2 tal weken.

Pisteur vétéran

 • 

37  messages

il y a 5 ans

Je moet eens even op de berichten hier onder zien daar vind je misschien meer uitleg. Want deze week kon je het ook nog op een andere manier, maar ik heb geprobeerd op BBC, en daar ging het al niet meer. het gaat wel met een eenvoudige manuele opname, en hier heb je wel enkele mogelijkheden, je moet maar eens zien.

Ervaren verkenner

 • 

7.5K  messages

il y a 5 ans

@kurt1971  goedemorgen, allereerst ...

TagWelkom.jpg

Verder ivm TV kan je hier bij de blauwe hier

even klikken gaan lezen.

 

Ervaren verkenner

 • 

7.5K  messages

Ik denk dat het zich langzaam aan het herstellen is - sommige gaan, andere niet

Apprenti pisteur

 • 

1  message(s)

il y a 5 ans

VTM werkt het niet,bij de anderen wel.

 

Pisteur confirmé

 • 

7  messages

Klopt werkt inderdaad niet je kan geen serie opnemen alles moet handmatig ,blijkbaar zijn ze er mee bezig denk wel dat het in orde zal komen .ten slotje geduld is een mooi deugd niet waar ☺️

Pisteur confirmé

 • 

6  messages

Ja dat werkt idd niet! 
Behoorlijk vervelend, is al een week! Wat ik niet begrijp, dit zijn allemaal series die reeds ingesteld waren en die zijn nu automatisch geannuleerd!
Maar ons geld moet wel iedere maand betaald worden. Telefonisch ook niemand te bereiken door het hoge aanral oproepen. Ik ben het eigenlijk echt beu de problemen!!!!!!!

vaak gebeurd het ook dat ik naar de klok kijk en zie dat mijn decoder niet aan het opnemen is!

Ervaren verkenner

 • 

7.5K  messages

@Sofie89  goedemorgen,

ja is inderdaad heel vervelend maar zo snel werkt het IT gebeuren niet

als er een foutje inzit kan het lang zoeken zijn,

nog even geduld zullen maar zeggen.

Ook voor jou deze want je bent pas nieuw hier. 

 

Tagnieuw.jpg

 

 

Pisteur confirmé

 • 

6  messages

Ja ik kan niet anders dan me hierin aan te melden want de klantenservice is aan geen kanten te bereiken!!!

service is 0,0 bij jullie! 
zal tijd worden dat we veranderen want heb al veel miserie gehad met jullie. 

mijn geld is wel goed genoeg iedere maand, volle pot voor halve werking??!! 

ja ik ben gefrustreerd

Ervaren verkenner

 • 

7.5K  messages

@Sofie89 

ik zou me toch anders tegenover ons gedragen hoor!

Wij zijn ook maar klanten net als jij, maar proberen wel mensen te helpen. 

Als jij denkt dat het bij een ander beter is maak je keuze.

Je kan via Messenger je ei leggen als je zin hebt!

En dat kan hier:

https://www.facebook.com/OrangeBelgium/

Succes.

 

Loading...