Profil de Bisan

Pisteur expérimenté

 • 

13  messages

lundi 27 avril 2020 17:04

Sim kaart activeren

  • Hallo.. mijn simkaart per post ontvangen .. maar kan niet activeren natuurlijk. Omdat ik geen sms kan ontvangen om aan te melden of opnieuw inschrijven .. hadden ze daar niet over kunnen na denken ..wie kan mij helpen

Solution acceptée

Pisteur vétéran

 • 

11K  messages

il y a 5 ans

@Bisan  je kan daarvoor de klantendienst bellen : +32 2 745 95 00

Je kan ook eventueel een bericht sturen naar het webcare team. Die zijn te bereiken via Messenger of Twitter. 

Betreft het een nieuw abonnement kan je de link gebruiken : https://www.orange.be/nl/simactivation

De bovenstaande stappen kan je volgen als het een nieuwe simkaart is aan een bestaand abonnement. Moest je toegang hebben tot je klantenzone kan je ook via die manier de nieuwe simkaart activeren maar enkel als het abonnement al actief is en de nieuwe simkaart ter vervanging is van de oude simkaart. 

Pisteur expérimenté

 • 

13  messages

@patrick2 dank u wel .. ik heb de link gebruikt die u stuurde ..

Dit kreeg ik .. zie foto

Screenshot_20200427-192738.png

Pisteur vétéran

 • 

11K  messages

@Bisan  dan gaat de klantendienst dit voor je mogen doen. Heb ik ook gehad met de nieuwe simkaart. Heb twee keer binnen moeten bellen want de eerste keer was te druk maar de tweede keer direct binnen wel op het 02 nummer. Dan geef je je nummer in waar voor je belt en kies je de optie technisch. 

Éclaireur novice

 • 

1  message(s)

il y a 5 ans

inderdaad, klantendienst belle 

Pisteur expérimenté

 • 

13  messages

@Petrolhead_sid die doet ook niet zoveel .. zoiets heb ik nooit meegemaakt .. dat is echt een min punt van orange 

Pisteur vétéran

 • 

11K  messages

@Bisan  de meningen zijn verdeeld over de klantendienst. Het is ook maar net wie je aan de lijn krijgt en welke bevoegdheden zo iemand heeft. Maar ik ben goed geholpen en in een paar minuten was dat voor elkaar. 

Loading...