Profil de amberjnss

Apprenti pisteur

 • 

3  messages

Fermé

simkaart wordt niet geactiveerd

ik heb al een tijdje geleden een nieuw abonnement aangevraagd intussen tijd is de simkaart toegekomen en heb ik een mail gekregen. in die mail stond er dat ik een andere mail ging krijgen voor te activeren, maar dit is nog steeds niet gebeurd

Super User

 • 

8.1K  messages

Goedemiddag,

 

misschien kan je hier even lezen gaan.

Lukt bij jou misschien ook zo.

Succes.

Super User

 • 

11.1K  messages

@amberjnss  de link die @Josette  u heeft gegeven is correct. Hier nog eens de uitleg:

https://eshop.orange.be/nl/activeren

Vul daar de uw bestelnummer in en uw geboorte datum. Daarna zal uw abonnement geactiveerd worden. Moest dit niet lukken kan u de klantendienst contacteren : 02 745 95 00 of u kan altijd een shop in gaan voor de activering in orde te maken. 

Apprenti pisteur

 • 

3  messages

probleem is ik heb geen bestelnummer gekregen

Super User

 • 

11.1K  messages

@amberjnss  normaal staat dat op de brief die je krijgt als de simkaart wordt toegestuurd op uw adres.

Apprenti pisteur

 • 

3  messages

idd klopt, heb ik gedaan en het zegt dat  het in behandeling is, maar dat is al 2 weken ?

Super User

 • 

11.1K  messages

@amberjnss  misschien een probleem met de overdracht of dat er intern iets verkeerd gelopen is bij uw huidige provider en Orange. Toch eens bellen naar de klantendienst en vragen het op te lossen.

Loading...