Apprenti pisteur
•
2 messages
simkaart
Beste,
ik ben samen met mijn gezin al jaren trouwe klant.
Echter heeft mijn dochtertje per ongeluk mijn gsm in haar handen gekregen, 3 x de verkeerde pincode ingevoerde en natuurlijk geblokkeerd.
Via de klantenzone mijn PUK opgezocht, ingevoerd en telkens wordt gevraagd je PUK code in te geven, wat ik dan ook doe en daarna een nieuwe PIN, doe ik ook netjes en dan vergrendeld mijn telefoon opnieuw, moet ik 30 seconden wachten en opnieuw mijn PIN ingeven met als resultaat dat ik dan opnieuw van voor opnieuw geblokkeerd raak en de ellende heb met PUK en PIN.
Wat moet ik doen want ik kan niet zomaar van nummer veranderen.
patrick2
Sage
•
11K messages
il y a 6 ans
@Petraclaeys klein adertje onder het gras , als en de PUK heeft ingegeven dient men een NIEUWE pin code in te geven. Dan gaat u zien dat uw nummer terug werkt. U heeft maar tien kansen voor de PUK in te geven dus ben daar zuinig mee. Uw oude PIN code is vervallen. Dus bedenk een NIEUWE PIN code die u onthoud van 4 cijfers.
3
0
Jelle1
Pisteur expérimenté
•
17 messages
il y a 6 ans
Beste,
Je PIN code en je PUK code staat op het simkaarthoudertje maar als je ze niet meer hebt zou ik eens bellen of langsgaan in een orange shop.
Vriendelijke groet, Jelle
1
CarinoBxl
Pisteur expérimenté
•
29 messages
il y a 6 ans
De beste oplossing is. Naar een dichtstbijzijnde Orange Shop te gaan en toch even de SIM te laten vervangen. Het nummer blijft behouden en na zo'n 3 uurkes werkt alles weer terug naar behoren.
0
0
NelsonM
Employé Orange
•
571 messages
il y a 5 ans
Hallo @Petraclaeys,
Aarzel zeker niet om het antwoord dat je het meest heeft geholpen als gewaardeerde antwoord te valideren ! 🙂
Het zal de community helpen ^^
Groetjes,
Nelson
0
0