Bij ons net hetzelfde. Sinds eind september/begin oktober een dikke ramp. Niet enkel WiFi trouwens ook de gsm verbinding om te bellen en onze 4g laat het meer dan eens afweten.
Bij mij net hetzelfde! Ook sinds September/Oktober. Geen WiFi meer in de slaapkamer en tegenwoordig ook niet meer in de woonkamer. zit 2m van de router af en moet met Mobiel Internet werken 🤷🏻♂️🤦🏻♂️
Bij mij net hetzelfde! Ook sinds September/Oktober. Geen WiFi meer in de slaapkamer en tegenwoordig ook niet meer in de woonkamer. zit 2m van de router af en moet met Mobiel Internet werken 🤷🏻♂️🤦🏻♂️
Josette
Super User
•
8.1K messages
@f_f een goedemorgen,
je geeft wel heel weinig uitleg over waar, wanneer?
Heb je hier waar je ook een vraag gesteld hebt alles gelezen?
Ook wat @Cdt24801 heeft geschreven?
https://community.orange.be/t5/Internet-en-Fixed-Phone/Slechte-wifi/m-p/149123
Succes.
0
Gregory
Super User
•
7.7K messages
Hangt van je omgeving af, @f_f
Te ver, geisoleerde muren, etc
Best een of meerdere wifi mesh access points zetten, bij voorkeur bekabeld met de modem verbonden
Ik heb een uitstekende wifi verbinding
0
orangelover1
Apprenti éclaireur
•
4 messages
Bij mij was die in het begin ook slecht.
Maar heb een na de melding een nieuwe router ontvangen en werkt nu veel beter!
0
0
Nathaliew
Pisteur confirmé
•
9 messages
Bij ons net hetzelfde. Sinds eind september/begin oktober een dikke ramp. Niet enkel WiFi trouwens ook de gsm verbinding om te bellen en onze 4g laat het meer dan eens afweten.
1
0
Dras
Pisteur confirmé
•
6 messages
Bij mij net hetzelfde! Ook sinds September/Oktober. Geen WiFi meer in de slaapkamer en tegenwoordig ook niet meer in de woonkamer.
zit 2m van de router af en moet met Mobiel Internet werken 🤷🏻♂️🤦🏻♂️
0
0