Apprenti pisteur
•
2 Berichten
Storing op het netwerk
Zijn er toevallig storingen regio lanaken? Internet werkt hier helemaal niet opt moment.
Apprenti pisteur
•
2 Berichten
Zijn er toevallig storingen regio lanaken? Internet werkt hier helemaal niet opt moment.
patrick2
Super User
•
11.1K Berichten
@RNDavus ik vind niet direct iets terug van een algemen storing bij Orange maar ook niet bij Telenet , omdat Orange deze kabel gebruikt. Het kan wel zijn dat er algemene werken zijn waar u niet van op de hoogte bent gebracht. Kijk eens naar uw modem of er lichtjes op branden moest dat zijn herstart dan eens al uw toestellen in uw netwerk. Moest dat geen verbetering brengen zou ik eens bellen naar de klantendienst 5000 en vragen of er ergens een storing is of werken. De actuele storingen die ik bekijk zitten wel vertragingen in dus het kan perfect zijn dat u nu de eerste bent die het merkt.
0
Axel-malysse
Pisteur vétéran
•
48 Berichten
Je kan eens informeren bij orange via Messenger of bellen
0
0
Pensando
Pisteur confirmé
•
8 Berichten
Hallo, ik woon vlak bij Sappi en vlakbij een zendmast (afstand 30m dus ontvangst onder (te) grote hoek=probleem). Mijn provider is nu nog Mobile Vikings en ik heb wel dekking maar bij drukte zoals op woensdagnamiddag of het weekend vallen de data geregeld weg of vertragen ze. Heb me hier aangemeld om te weten of iemand de Flybox kan aanraden.
Soory dat ik zo laat binnen val maar is je probleem al opgelost?
Harry
18
0
NelsonM
Employé Orange
•
571 Berichten
Hallo @RNDavus,
Aarzel zeker niet om het antwoord dat je het meest heeft geholpen als gewaardeerde antwoord te valideren ! 🙂
Het zal de community helpen ^^
Groetjes,
Nelson
0