Apprenti pisteur
•
2 messages
Surf extra simkaart nog steeds niet ontvangen
Hugh,
Op 28 maart jongstleden bestelde ik telefonisch een surf extra simkaart voor mijn tablet welke gekoppeld wordt aan mijn GO unlimited abo van mijn smartphone. Het probleem is dat ik deze nogsteeds niet ontvangen heb. Een paar dagen geleden belde ik met de klantenservice en ging die persoon een dossier hier over openen, waarop ik antwoordde dat hij in godsnaam toch die simkaart moest op sturen...
Maar ik heb ze nu nogsteeds niet!! Als ik ze volgende week niet heb hoeft het voor mij niet meer en zeg ik mijn Go unlimited abo onmiddellijk op. Als Orange hier mee leest zou ik mijn simkaart maar vlug opsturen...
patrick2
Sage
•
11K messages
il y a 5 ans
@Domi19630 hier leest de klantendienst niet mee helaas. Ik begrijp dat het lang wachten is op dit moment maar denk dat er meerdere zijn op dit moment waar een vertraging zit. Ik heb vandaag ook pas mijn bestelling gehad die bijna drie weken geleden is besteld. Het is voor de post net zo druk als voor Orange en iedereen zal er alles aan doen om alles op tijd geleverd te krijgen. Je kan eventueel via messenger sturen of via Twitter om daar eens te horen. Zij zullen je een antwoord geven , wij zijn ook gewoon klant hier.
3
Anonymous User
4.4K messages
il y a 5 ans
Ik begrijp de frustratie, maar je moet in deze huidige tijd geduld hebben. Ik heb ook zaken online gekocht en ik moet ook langer wachten dan normaal, maar ik heb geduld. Iedereen koopt online op dit moment en het zijn "mensen" zoals u en ik die echt alles proberen om de bestellingen geleverd te krijgen.
0
henrietteishimw
Apprenti éclaireur
•
4 messages
il y a 5 ans
Ik heb dit ook voor gehad, ben net nieuw bij orange en had mijn simkaart ook via de site besteld en betaald. Ik kreeg maar niets ontvangen dus heb ik 5 (!!) keer contact moeten opnemen en hebben ze 2 dossiers opgesteld en is er na bijna 2,5 weken nog niets gekomen, ik heb mij uiteindelijk kwaad moeten maken op 1 van de medewerkers en in 3 dragen had ik die dan plots wel. Ik had de simkaart trouwens besteld ruim een week of 2 voor alle maatregelen in verband met het covid werden ingevoerd. Het is er een beetje onordelijk merk ik, zeker voor online bestelling, maar ik zou zeggen vooral veel contacteren en gebruik het noodnummer (voor als het dringend) want dan nemen ze sneller op dan het normaal nummer dat ze geven. Ik hoop dat het van hieruit wel aangenaam verder gaat met orange.
Ik wens je hoedanook nog veel succes met je simkaart!
6
0