Profil de koenvl

Pisteur confirmé

 • 

4  messages

vendredi 30 octobre 2020 14:02

Surfvolume piekuren wordt niet juist gemeten

https://www.orange.be/nl/hulp/technische-ondersteuning/love-internet-home-internet/kan-ik-onbeperkt-surfen-met-de-love-pack

In de klantenzone kan je het verbruikte surfvolume raadplegen. Ik vond mijn verbruik voor de piekuren verdacht hoog en riskeer hierdoor in de loop van de periode op smalband gezet te worden.

Volgens de officiële informatie van Orange (link hierboven) beginnen de piekuren om 17u00. Echter heb ik kunnen vaststellen dat mijn verbruik reeds vanaf de middag (12u00) bij piekuren begint te tellen.

Heeft iemand hier ook last van?

Pisteur vétéran

 • 

11K  messages

il y a 5 ans

@koenvl  heel toevallig is hier nog maar 1 topic over geweest die hetzelfde heeft ervaren. Ik zou de klantendienst dan eens contacteren via de 5000 of het webcare team via Facebook messenger of Twitter. Dan het bij de juiste dienst eens laten bekijken.

Pisteur confirmé

 • 

4  messages

@patrick2 bedankt voor de reactie. Ik heb dit ander topic niet kunnen vinden. Heb je soms een link hiernaar aub?

Pisteur vétéran

 • 

11K  messages

@koenvl  heb eens even gezocht voor je 🙂 

https://community.orange.be/t5/Internet-en-Fixed-Phone/aankopen-volumepack-voor-data-limiet-internet/m-p/80829#M4055 

Eigenlijk vraagt de persoon extra volume bij te kopen maar het blijkt dus dat daar ook iets niet klopt met de telling. 

Éclaireur confirmé

 • 

5  messages

il y a 5 ans

Bedankt voor de info

 

Pisteur expérimenté

 • 

18  messages

il y a 5 ans

De telling bij Orange klopt voor geen meter. 😉

Sinds gisteren zit ik wederom ten onrechte op smalband

Ik heb dit al verschillende keren aangehaald bij de klantendienst maar dat haalt niets uit. We zijn bijna 2021 en nog steeds kan of wil Orange geen deftige tool implementeren om je dataverbruik deftig op te volgen. 

 

 

 

Loading...