Profil de wapemaca

Apprenti pisteur

• 

3  messages

vendredi 5 janvier 2024 11:24

Tarieven

Ik vind het vreemd dat Orange mij als volgt mailt : "bij Orange volgen we jouw behoeften."

En dan in de volgende lijnen wordt een prijsverhoging gemeld en een verhoging van GB

Mijn behoeften zijn :

1. geen prijsverhoging

2. geen verhoging van GB

Dus Orange kent de behoeften van de klant niet.

Pisteur vétéran

• 

53  messages

il y a 2 ans

Daar zal weinig aan gedaan kunnen worden. Je kunt altijd eens vergelijken met de concurrentie maar qua prijs voor hetgeen wat je krijgt zit je bij Orange wel goed.

Ik had GoExtreme en ben naar GoIntense gegaan omdat 70GB, binnenkort 80, voor mij voldoende is. Dat verlaagt eveneens mijn maandelijkse factuur.

Apprenti pisteur

• 

3  messages

il y a 2 ans

Ik ben van mening een andere formulering moet gebruiken want ze beweren dat ze mijn behoeften kennen en dat is niet waar.

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

alsof mailings persoonlijk zouden zijn 

Apprenti pisteur

• 

3  messages

il y a 2 ans

Als Orange "hallo walter" schrijft, beschouw ik dat als een persoonlijke mail 

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

@wapemaca 

Die aanbevelingen van Orange kun je best negeren. Ik heb al talloze malen zulk een aanbeveling gekregen. Ik verbruik amper een klein deel van mijn toegestane volume (en overweeg soms downgrading) en toch krijg ik de aanbeveling van een zwaarder abo te nemen omdat dit beter bij mij zou passen ...

Chef pisteur

• 

118  messages

il y a 2 ans

@wapemaca 

Denk dat dit bij de meeste mensen zo is ,  geen prijsverhoging maar wel meer GB's 🙂 ik gebruik er veel dus voor mij is meer GB's welkom .

Groeten

Loading...