Apprenti pisteur
•
3 messages
Tarieven
Ik vind het vreemd dat Orange mij als volgt mailt : "bij Orange volgen we jouw behoeften."
En dan in de volgende lijnen wordt een prijsverhoging gemeld en een verhoging van GB
Mijn behoeften zijn :
1. geen prijsverhoging
2. geen verhoging van GB
Dus Orange kent de behoeften van de klant niet.
JVV94
Pisteur vétéran
•
53 messages
il y a 2 ans
Daar zal weinig aan gedaan kunnen worden. Je kunt altijd eens vergelijken met de concurrentie maar qua prijs voor hetgeen wat je krijgt zit je bij Orange wel goed.
Ik had GoExtreme en ben naar GoIntense gegaan omdat 70GB, binnenkort 80, voor mij voldoende is. Dat verlaagt eveneens mijn maandelijkse factuur.
0
0
wapemaca
Apprenti pisteur
•
3 messages
il y a 2 ans
Ik ben van mening een andere formulering moet gebruiken want ze beweren dat ze mijn behoeften kennen en dat is niet waar.
1
0
wapemaca
Apprenti pisteur
•
3 messages
il y a 2 ans
Als Orange "hallo walter" schrijft, beschouw ik dat als een persoonlijke mail
1
0
bigMODDER
Chef pisteur
•
118 messages
il y a 2 ans
@wapemaca
Denk dat dit bij de meeste mensen zo is , geen prijsverhoging maar wel meer GB's 🙂 ik gebruik er veel dus voor mij is meer GB's welkom .
Groeten
0
0