Profil de Mia1

Pisteur confirmé

 • 

4  messages

Toestel met korting bij abonnement

Hallo,

Ik had sinds februari 2016 een dolfijn abonnement met smartphone. 

De 24 maanden zijn nu voorbij. Ik heb hiervoor naar de klantendienst gebeld en die vertelden me dat ik opnieuw een abonnement met smartphone kan nemen. Ik moest mij hiervoor inloggen bij mijn klantenzone en daarna op mijn tarief klikken. Dan kon ik kiezen om mijn tarief te veranderen, Ik heb de optie Dolfijn + smartphone gekozen. Ik kreeg hier ook de bevestigingsmail van, en dit gaat 48u duren. Nu heb ik wel nog geen smartphone kunnen kiezen, enkel het abonnement waar staat dat ik recht heb op een smartphone tegen verlaagde prijs. Wanneer kan ik dan de smartphone kiezen en bestellen tegen de verlaagde prijs?

 

Alvast bedank

Apprenti pisteur

 • 

2  messages

Ik heb dit ook voor. Ik heb naar de klantendienst gebeld en ik moest het nogmaals proberen en anders moet ik naar de orange winkel gaan. Ik heb het nog eens geprobeerd zonder succes. Dus zullen we eens gaan horen in de winkel zelf.

Pisteur confirmé

 • 

4  messages

Wil je mij dan laten weten wat ze je in de winkel verteld hebben? Smiley heureux

Apprenti pisteur

 • 

2  messages

Hey Mia. Ik ben dus naar de winkel geweest en mijn abonnement was wel veranderd maar geen gsm keuze. Ze hebben dit voor mij nog eens aangevraagd en ik heb ineens mijn nieuwe gsm meegekregen. Dus kan je best ook eens naar de winkel gaan.

Groetjes Anke

Pisteur expérimenté

 • 

11  messages


@Mia1  schreef:

Hallo,

Ik had sinds februari 2016 een dolfijn abonnement met smartphone. 

De 24 maanden zijn nu voorbij. Ik heb hiervoor naar de klantendienst gebeld en die vertelden me dat ik opnieuw een abonnement met smartphone kan nemen. Ik moest mij hiervoor inloggen bij mijn klantenzone en daarna op mijn tarief klikken. Dan kon ik kiezen om mijn tarief te veranderen, Ik heb de optie Dolfijn + smartphone gekozen. Ik kreeg hier ook de bevestigingsmail van, en dit gaat 48u duren. Nu heb ik wel nog geen smartphone kunnen kiezen, enkel het abonnement waar staat dat ik recht heb op een smartphone tegen verlaagde prijs. Wanneer kan ik dan de smartphone kiezen en bestellen tegen de verlaagde prijs?

 

Alvast bedank


 

Super User

 • 

7.2K  messages

@tinne

Heb je een vraag bij deze post van negen maanden geleden?

Pisteur expérimenté

 • 

11  messages

Koala

Expert Orange

 • 

71  messages

Koala

Hallo Tinne,

 

Kan onze Tribecommunity je verder helpen? We horen het graag 🙂

 

Tribe erop los!

 

Groetjes

Assia

Loading...