Profil de DragonWave

Apprenti pisteur

 • 

2  messages

Vaste lijn blijft maar duren

Reeds jaren zijn wij klant bij Orange, maar nu hebben wij toch een probleem dat volgens ons niet zolang hoeft te duren. Wij proberen nu al een kleine 3 weken een vaste lijn aan te vragen, maar dit lukt maar niet, reeds meerdere keren naar het nummer 5000 gebeld en verschillende uitleggen gehad, van u heeft geen actieve diensten bij ons, tot ons systeem werkt niet goed en u moet naar een shop.

Wij zijn ook reeds naar een shop geweest en daar wist men ook geen oplossing, dit is reeds geleden van zaterdag 8 oktober, de shop heeft toen zelfs gebeld naar 5000 en maandag of dinsdag zou er zeker telefoon komen. Het werd donderdag en dan nogmaals gebeld, nog steeds geen oplossing. Kan u nu eens iemand kijken om dit volgens mij toch simpele probleem op te lossen, de installatie doen we ook zelf.

Hopend op zo snel mogelijk een oplossing.

Super User

 • 

7.6K  messages

Ik denk dat u dit beter hier vermeldt via messenger

Super User

 • 

7.2K  messages

@DragonWave 

Inderdaad, wij gaan u hier ook niet kunnen verder helpen, wij zijn zelf ook allemaal klanten en hebben dus helemaal geen inzage in klantendossiers en kunnen ook niks doen.

Moest u uw post nog kunnen bewerken zou ik u ook aanraden om uw klantnummer te verwijderen. Dit is een publiek forum, heel de wereld kan meelezen, en malafide boys zouden wel eens kunnen proberen van daar misbruik van te maken.

Misschien eens @Totem mentionen of hij dat voor u kan in orde brengen.

Apprenti pisteur

 • 

2  messages

Ik kan inderdaad mijn eigen post niet bewerken, dit is toch ook niet normaal.

Super User

 • 

7.6K  messages

Je kunt dat maar gedurende een bepaalde tijd doen na het posten, @DragonWave 

Hoe lang weet ik ook niet precies.

Maar je laatste post kun je nu nog wel bewerken. Denk een uur of zo na het posten, het kan langer zijn

Super User

 • 

7.2K  messages

Ik denk ook maar iets meer dan een uur. Daarom dat ik ook de moderator gementioned heb.

Super User

 • 

7.6K  messages

Misschien moet iemand zich opofferen om het te timen @Cdt24801 

Pisteur confirmé

 • 

18  messages

Heb ik ook meegemaakt

Uiteindelijk heb ik een mail met alle info naar de ombudsman telecommunicatie gestuurd en alles is dan heel snel inorde gekomen

Zelfs nog een "schadevergoeding" gekregen van orange

Pisteur confirmé

 • 

9  messages

Heb je een internet abonnement bij Orange, dan moet een vast nummer zeer snel kunnen, dat is gewoon een SIP omvormer in je netwerk steken (eentje dat juist geconfigureerd is van Orange zelf wel te verstaan).

als je nog geen internet of tv hebt bij Orange, enkel een GSM abonnement, dan hangt het ervan af als je reeds ooit aangesloten bent geweest op het netwerk van Telenet.

Wij hadden 13 jaar aan een stuk Proximus en nooit Telenet gehad. Heel moeilijk gehad om aangesloten te worden (2 aanvragen en verschillende telefoontjes geduurd) vooraleer iemand me wist te vertellen dat Orange al meer dan een jaar geen nieuwe aansluitingen op het Telenet netwerk meer doen. Hij raadde me aan om een abonement bij Telenet aan te gaan en het dan binnen de 14 dagen te herroepen.

Zelf vond ik dat niet kunnen en heb toen gewoon een aansluiting zonder abonnement aangevraagd bij Telenet. Aangezien wij wel al onze wachtkabels bij het bouwen hadden gelegd hadden we geen kosten/tijd nodig om die te leggen en is Telenet dat enkele dagen later komen aansluiten (en activeren in hun systeem). Dit heeft me 50€ gekost.

Daarna heb ik terug (3de keer, bleek wel degelijk goede keer) een trio abo aangevraagd bij Orange en dan is dat wel allemaal heel vlot en zonder problemen gelukt, inclusief vaste lijn met nummerovername en alles.

Guerisseur expérimenté

 • 

670  messages

@LordPan Ik ben blij dat het goed voor je is afgelop. 😊

Super User

 • 

7.2K  messages

@LordPan 

Een heel verhaal....

Maar blijkbaar heb je goed uw plan kunnen trekken en wist je goed wat u te doen stond. Prima gedaan zou ik zeggen. Dikke pluim 😉

Loading...