Profil de DragonWave

Apprenti pisteur

 • 

2  messages

Vaste lijn blijft maar duren

Reeds jaren zijn wij klant bij Orange, maar nu hebben wij toch een probleem dat volgens ons niet zolang hoeft te duren. Wij proberen nu al een kleine 3 weken een vaste lijn aan te vragen, maar dit lukt maar niet, reeds meerdere keren naar het nummer 5000 gebeld en verschillende uitleggen gehad, van u heeft geen actieve diensten bij ons, tot ons systeem werkt niet goed en u moet naar een shop.

Wij zijn ook reeds naar een shop geweest en daar wist men ook geen oplossing, dit is reeds geleden van zaterdag 8 oktober, de shop heeft toen zelfs gebeld naar 5000 en maandag of dinsdag zou er zeker telefoon komen. Het werd donderdag en dan nogmaals gebeld, nog steeds geen oplossing. Kan u nu eens iemand kijken om dit volgens mij toch simpele probleem op te lossen, de installatie doen we ook zelf.

Hopend op zo snel mogelijk een oplossing.

Super User

 • 

7.6K  messages

Ik denk dat u dit beter hier vermeldt via messenger

Super User

 • 

7.2K  messages

@DragonWave 

Inderdaad, wij gaan u hier ook niet kunnen verder helpen, wij zijn zelf ook allemaal klanten en hebben dus helemaal geen inzage in klantendossiers en kunnen ook niks doen.

Moest u uw post nog kunnen bewerken zou ik u ook aanraden om uw klantnummer te verwijderen. Dit is een publiek forum, heel de wereld kan meelezen, en malafide boys zouden wel eens kunnen proberen van daar misbruik van te maken.

Misschien eens @Totem mentionen of hij dat voor u kan in orde brengen.

Apprenti pisteur

 • 

2  messages

Ik kan inderdaad mijn eigen post niet bewerken, dit is toch ook niet normaal.

Super User

 • 

7.6K  messages

Je kunt dat maar gedurende een bepaalde tijd doen na het posten, @DragonWave 

Hoe lang weet ik ook niet precies.

Maar je laatste post kun je nu nog wel bewerken. Denk een uur of zo na het posten, het kan langer zijn

Super User

 • 

7.2K  messages

Ik denk ook maar iets meer dan een uur. Daarom dat ik ook de moderator gementioned heb.

Super User

 • 

7.6K  messages

Misschien moet iemand zich opofferen om het te timen @Cdt24801 

Pisteur confirmé

 • 

18  messages

Heb ik ook meegemaakt

Uiteindelijk heb ik een mail met alle info naar de ombudsman telecommunicatie gestuurd en alles is dan heel snel inorde gekomen

Zelfs nog een "schadevergoeding" gekregen van orange

Loading...