Pisteur confirmé
 •Â
5 Â messages
Wanneer exact zijn de daluren en piekuren?
Zoals ik begrepen heb zijn de daluren van 12u 's nachts tot 12 u 's ochtends.
Maar hoe zit het met het weekend? Zit ik vanaf 12u 's middag in de piekuren of nog in de daluren gezien het weekend is?
Graag meer duidelijkheid. Ben iets wat teleurgesteld in de 750GB limiet ook al maakt Orange reclame voor onbeperkt internet.. Wat totaal niet het geval is!
En het verbruik van internet werkt trouwens praktisch nooit! 9 op de 10 keren zie ik de melding "Door een technisch probleem konden we je aanvraag niet verzenden. Gelieve het later opnieuw te proberen."

patrick2
Super User
 •Â
11.1K Â messages
@user69 wat de exacte uren zijn weet ik niet bij Orange omdat ik nergens heb gevonden. Wat ik denk is dat het van middernacht tot 12 uur de middag de dal uren zijn en dan van 12 tot middernacht de piekuren.
Ja het is onbeperkt he maar u dient onder die 750GB te blijven maar goed ik begrijp wat u ermee bedoeld. Het verbruik wat zichtbaar moet zijn zijn wat problemen mee heb dat zelf ook mee gemaakt.
3
Totem
Grand Sage
 •Â
4.1K Â messages
Ugh @user69,
Totem bevestigt dat de piekuren tussen 12.00u en 23.59u zijn 🙂
Totem"s zonnegroeten,
Totem
0
gregx
Éclaireur novice
 •Â
1 Â message(s)
Daar ben ik nu ook eens heel erg benieuwd naar
Vorige maand had ik een verbruik van 1.1TB en ik werk snachts dus downloaden gaat dan moeilijk zijn....
Bel ik deze middag naar de klantendienst met de vraag of er een technische storing is rond mijn omgeving
Respons is:er zijn werken in uw buurt,worden zo opgelost,prettige dag meneer
Ok voor mij al geen probleem,kan gebeuren,10 minuter later sms dat ik al boven mijn 750 gb download zit,en nog tot en met 10 november op vertraagde(zelfs geen 10Mbps) snelheid zit......
als je dan wil informeren hoe het zit met extra datapakketten komt er 0.0 antwoord op
Bij proximus kan dit allemaal gebeuren,vanaf morgen gaat hun FUP naar 3TB
13 jaar klant geweest bij telenet,2 keer op smallband gegaan
nu 3de maand orange en nu al prijs
Geen verwittiging of niks van u zit dichtbij de grens van uw 750gb....
Zeer teleurgesteld dus in deze service,betaal al extra voor meer snelheid,dan verwacht ik die ook te hebben,smallband of niet
25
0