4.4K messages
WiFi uitschakelen op Siligence modem-router werkt niet
Aangezien ik m'n eigen WiFi access points + router heb in m'n woning wens ik de onnodige Orange WiFi op de Siligence modem-router uit te schakelen.
Dit doe ik op de webinterface van de router (http://192.168.0.1), maar na het uitschakelen is na onbepaalde tijd de WiFi opeens weer ingeschakeld.
Dit is niet de bedoeling en deze moet UIT blijven staan.
Deze bug werd reeds 2 maanden geleden telefonisch doorgegeven en ook via Facebook pm, maar nog geen nieuws.
Graag oplossing, met een firmware update?
SuzanneV
Employé Orange
•
3 messages
il y a 7 ans
Hallo Thilor,
Dit is een gekend probleem met deze modem, en zal inderdaad opgelost worden met een firmware-update. Een precieze datum kan ik je daar helaas niet voor geven, maar we zijn er zeker en vast mee bezig.
Gr
Suzanne
9
Ronnes
Apprenti pisteur
•
2 messages
il y a 7 ans
Dat wil ik dus ook al lang doen , de router uitschakelen ,vanwege omdat de modem/router slecht geplaats is .En ik een betere router geplaatst heb elders maar toch vanwege de orange router problemen geeft hopelijk komt die update snel 😞
0
0
albertocapo
Pisteur expérimenté
•
15 messages
il y a 7 ans
Je kan dit probleem oplossen door de planner in te schakelen en al de vakjes zwart te maken. Je wifi schakelt dan niet meer aan.
4
pezzonovante
Apprenti pisteur
•
2 messages
il y a 7 ans
hoi. check deze 3 opties eens gr
Op deze manier is de Wi-Fi uit
je kan ook gwn de wps knop 6sec inhouden dan gaat de wifi ook uit
0
jdebonnet
Pisteur confirmé
•
5 messages
il y a 6 ans
Hier ook nog steeds hetzelfde probleem. Gisteren wifi afgezet, vandaag opnieuw signaal.
Ik heb nu de planning ingesteld om nooit wifi te hebben. Benieuwd of dit zal blijven werken.
Bijna een jaar na de eerste melding is dit nog niet opgelost?
27
0